درخواست کمک پدر سما جهانباز از رییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴
    کد خبر :974985
پدر سما جهانبازرییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه

عکسی که کنار این گزارش می‌بینید، پدر «سما جهانباز» دختر ۲۲ ساله اصفهانی است که در شیراز حدود هفت ماه پیش به‌طور مرموزی مفقود شد. پدر سما ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ کنار «پل خواجو» اصفهان در حالی که پلاکارتی از عکس‌های دخترش را در دست داشت از «رییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه» درخواست کمک کرد تا دخترش را پیدا کنند.

پدر سما جهانباز در رابطه با مفقود شدن دخترش می‌گوید: «تا الان هیچ خبری از دخترم نداریم. دو شب پیش کنار پل خواجو رفتم و از رییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه در راستای پیدا کردن دخترم کمک خواستم. من فقط دخترم را می‌خواهم نه به جایی وابسته هستم نه با کسی دشمنی دارم. من فقط دنبال دخترم هستم. ۲۵ بهمن ماه هم تولدش است.

بیست روز پیش هم نزد «سردار حبیبی»، رییس پلیس آگاهی استان فارس رفتم و ایشان یک تیم ویژه‌ای را به من نشان دادند که دنبال دخترم هستند. پرونده دخترم نزدیک ۴۵ سانت قطر دارد و اطلاعات مربوط به او آنجا درج شده است. قاضی پرونده دخترم هم «افشین دره‌شوری» است که پرونده مربوط به سما را پیگیری می‌کند. چند وقت پیش پلیس فردی را که روز مفقودی سما دنبال او راه افتاده بود، دستگیر کرد و این فرد حدود یک ماه بازداشت بود. این فرد به پلیس گفته بود؛ چون سما زیبا بود دنبالش رفتم تا شماره تماسم را به او بدهم.»

پدر سما در ادامه می‌گوید: «آخرین اطلاعی که از سما داریم ویس (صدای منتشر شده) او به دوستش است. این ویس در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر شده. در این ویس که سما برای دوستش ارسال کرده، گفته بود: «فاطی، خیلی احتیاج دارم الان باهات صحبت کنم. یک مشکلی پیش آمده. به من زود زنگ بزن.» قبل از این ویس هم با مادرش تماس گرفته و گفته بود: «یک ربع دیگر به خانه می‌رسد.»

ماجرای مفقودی سما جهانباز در شیراز چه بود؟

اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۱ خانواده این دختر ۲۲ ساله به پلیس اعلام کردند که دخترشان مفقود شده است. سما به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفته بودند، تا عمه‌شان را ببینند. روزی که سما برای فروش تکه طلای ۲ الی ۳ میلیون تومانی به «معالی‌آباد» شیراز می‌رود دیگر از او هیچ خبری نمی‌شود و گوشی‌اش هم خاموش می‌شود.

پدر او چند وقت مدعی می‌شود که ویدیو‌هایی از دوربین‌های مداربسته در دست دارد که نشان می‌دهد یک نفر وقتی سما از مغازه طلافروشی خارج می‌شود او را تعقیب می‌کند، اما آن زمان پلیس ادعا می‌کند که این فیلم‌ها سرنخ قانع‌کننده‌ای نیستند… تا الان و با گذشت ۷ ماه هنوز هیچ سرنخی از این دختر ۲۲ ساله اصفهانی در دست نیست.

اعتماد 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید