دانستنی های پرواز با هواپیمایی لوفت هانزا

    کد خبر :971963

لوفت هانزا (LH) مستقر در فرانکفورت بزرگ‌ ترین شرکت هواپیمایی اروپا است که بدون توقف به حدود 215 مقصد پرواز می‌ کند. مقصد ها شامل 18 نقطه در خود کشور آلمان و همچنین 78 کشور در اروپا، آفریقا، آسیا، استرالیا، خاورمیانه، آمریکای شمالی، دریای کارائیب و آمریکای جنوبی است. هواپیما های این ایرلاین دارای انواع پیکربندی ‌های یک کابین و چهار کابین هستند که می ‌توانند شامل فرست کلاس، بیزینس کلاس، کلاس اکونومی پرمیوم و کلاس اکونومی باشد. لوفت هانزا که یکی از اعضای اتحاد ستاره است، قرارداد های اشتراک کد با پنج شرکت هواپیمایی دیگر را نیز دارد. علاوه بر این، لوفت هانزا تعدادی شرکت تابعه دارد، ازجمله خطوط هوایی اتریش، خطوط هوایی بین ‌المللی سوئیس، ایر دولومیتی، لوفت هانزا سیتی لاین و جرمن وینگز. این ایرلاین دارای مراکزی در فرودگاه فرانکفورت (FRA) و فرودگاه مونیخ (MUC) است و می ‌توان گفت بزرگ ‌ترین ایرلاین قاره اروپا و کشور آلمان محسوب می ‌شود.

به‌موقع به مقصد خواهید رسید

شرکت هواپیمایی پرچم ‌دار آلمانی لوفت هانزا در رده 10 ایرلاین وقت ‌شناس جهان قرار دارد و طبق آمار 83.21% پروازهایش به‌ موقع به مقصد می‌ رسند. هواپیمایی لوفت هانزا از هوش مصنوعی استفاده می‌ کند و داده ‌های مختلف مانند زمان تعویض و تعمیر هواپیما، زمان ‌بندی خدمه و غیره را برای انجام برنامه‌ریزی‌ های دقیق باهم ادغام می کند. اگر در برنامه آن تأخیر یا کنسلی به وجود بیاید مرتباً به‌روزرسانی انجام داده و تمام کارکنان زمینی، خلبانان و خدمه در راستای اطلاع ‌رسانی همکاری می ‌کنند.

خدمات عالی برای هر نوع سفر هوایی

تمام کلاس ‌های پرواز لوفت هانزا از کیفیت بالایی برخوردارند و فرقی نمی ‌کند از بین اکونومی، پریمیوم اکونومی، بیزینس کلاس یا درجه‌ یک کدام را انتخاب کنید. در هر صورت خدمات عالی را در هر پرواز تجربه خواهید کرد، انواع کلاس‌های هواپیمایی لوفت هانزا به شرح زیر است:

کلاس اکونومی

با خرید بلیط هواپیما اتریشی در هر مسیری که با کلاس اکونومی جابه ‌جا می‌ شوید از کیفیت صندلی ‌های خوبی برخوردار خواهید شد و فرقی ندارد که پرواز شما کوتاه یا طولانی باشد. ساختار صندلی ‌ها به ‌گونه ‌ای طراحی ‌شده که پشتی باریکی دارند و فضای پای بیشتری نسبت به دیگر صندلی ‌های ایرلاین های متفاوت دارند. شما در پرواز اکونومی به ‌راحتی می‌ توانید پاهای خود را دراز کنید و با خیال راحت از امکانات پرواز استفاده کنید. در پروازهای طولانی ‌مدت این امکان را دارید که از بالشتک ‌های عریض صندلی با ابعاد بیش از 40 سانتی‌متر استفاده کنید. همچنین تکیه‌گاه ‌های قابل تنظیم جداگانه روی هر صندلی، راحتی شما را در پروازهای طولانی تضمین می ‌کنند. در این کلاس پرواز مجموعه گسترده‌ ای از نوشیدنی ‌ها و منوهای متناسب با زمان حرکت به شما پیشنهاد می ‌شوند و یک میان وعده فیلم نیز به شما ارائه می ‌شود.

پریمیوم اکونومی

در این کلاس فضای بیشتر، خدمات بیشتر، پروازهای طولانی راحت ‌تر و امکانات رفاهی بیشتری را نسبت به بقیه ایرلاین ها تجربه خواهید کرد. این پرواز را می‌ توانید برای سروقت رسیدن به جلسات کاری یا سفرهای تفریحی طولانی انتخاب کنید.

در این پرواز ابتدا با نوشیدنی بدون الکل از شما استقبال می ‌شود و سپس می‌ توانید از فضای شخصی راحت و آرام خود کمال لذت را ببرید. کلاس پرواز اقتصادی پرمیوم به شما امکان 50 درصد فضای بیشتر را می‌ دهد و یک صندلی جادار با محیط شخصی در اختیارتان قرار می گیرد.

روی صندلی شما یک کیت مسافرتی کاربردی وجود دارد و در مقابل شما مانیتور 11 یا 12 اینچی قرارگرفته است و می توانید با احساس آرامش در صندلی خود فیلم ببینید.

غذای شما در ظروف چینی مرغوب سرو می ‌شود و منوی غذایی جذابی نیز در انتظار شماست، می توانید از بین انواع غذاهای منو و نوشیدنی های آن انتخاب کنید. شما می توانید دو برابر پرواز اکونومی چمدان رایگان با وزن حداکثر 23 کیلوگرم همراه داشته باشید.

کلاس تجاری یا بیزنس

حریم خصوصی و راحتی در سفر اولین مزیت جذاب این کلاس است و می توانید از مزایای اولویت سوارشدن در فرودگاه، چمدان رایگان اضافی و وعده‌ های غذایی انحصاری در طول پرواز استفاده کنید. در مسیرهای کوتاه یا طولانی آرامش و لذت در انتظار شماست؛ زیرا سالن ‌های استراحت در تمام فرودگاه‌ های بزرگ بین ‌المللی در دسترس هستند.

فرست کلاس جذاب هواپیمایی لوفت هانزا


بهترین و جذاب ترین کلاس لوفت هانزا فرست کلاس است؛ زیرا با استقبال یک دستیار شخصی در فرودگاه مقصد دیگر سردرگم نخواهید شد. سفر با فرست کلاس لوفت هانزا جزو به‌ یاد ماندنی ‌ترین جا به‌ جایی ‌های هوایی شما خواهد بود. این پرواز به تمام جزئیات درخواست ‌های شخصی شما پاسخگو است و سرویس و خدمات عالی را به شما ارائه می ‌دهد. هنگام ورود دلپذیر مسافرانش به فرودگاه سرویس پارکینگ برای ماشین ‌های کرایه ‌ای و یا شخصی آنها در فرانکفورت در نظر گرفته ‌شده است. مسافران دیگر با سالن‌های پر ازدحام فرودگاه مواجه نخواهند شد و از درب مخصوص خود وارد سالن ‌های راحت در نظر گرفته ‌شده می شوند. برای رسیدن به هواپیمای خود یک راننده شما را توسط لیموزین جا به‌ جا خواهد کرد و دستیار شخصی کارهایتان را انجام خواهد داد. جایگاه شخصی در این پرواز به ‌گونه ‌ای طراحی ‌شده که نور دلپذیری دارد و طراحی درجه ‌یک آن آرامش را در طول سفر تضمین می کند. غذاهای مطبوع، امکانات سرگرمی، صندلی مناسب، جایگاه شخصی، دستیار شخصی و بسیاری از مزایای دیگر سفری به ‌یاد ماندنی را برای شما می ‌سازند.

همان‌طور که در این مقاله خواندیم لوفت هانزا یکی از باکیفیت ‌ترین ایرلاین های دنیاست و شما می ‌توانید بسته به نیاز و بودجه خود از بین کلاس ‌های متفاوت آن را انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان پروازهای این ایرلاین می ‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کرده و با انتخاب مبدأ و مقصد اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید. اطلاعاتی که فلای تودی در مورد پروازها به شما می ‌دهد بسیار دقیق و دسته ‌بندی ‌شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید