خودرو الکتریکی Lightyear 0 برای فروش دردسترس است/ با پنل های خورشیدی

    کد خبر :916732

بنابراین پس از شش سال توسعه، Lightyear 0 اکنون برای سفارش در دسترس است. اولین تحویل پاییز 2022 برنامه ریزی شده . قیمت آن هم به 250 هزار یورو می‌رسد. البته با برد حرکتی بالا عجیب نیست.

بازتاب- همانطور که در این شرکت اشاره شد، به لطف فناوری اختصاصی، Lightyear 0 به پنل‌های خورشیدی پنج متر مربع مجهز شده است. خاطرنشان می‌شود که این فناوری می‌تواند 70 کیلومتر برد اضافی در روز و تا 11000 کیلومتر در سال را برای خودرو فراهم کند. شارژ یک ساعته با پنل‌های خورشیدی باید 10 کیلومتر برد را افزایش دهد. شارژ مجدد از پریز خانگی 32 کیلومتر در ساعت و سپس ایستگاه شارژ سریع نیز 520 کیلومتر برد را افزایش خواهد داد.

باتری 60 کیلووات ساعتی به تنهایی 625 کیلومتر برد WLTP را فراهم می‎‌کند. این شرکت محاسبه کرده است که اگر شما به طور متوسط ​​50 کیلومتر رانندگی کنید، نیازی نیست خودرو را  برای ماه‌ها شارژ کرد.

با تمام این اوصاف، خودروی الکتریکی لایت یر زیرو قادر است در 10 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 160 کیلومتر در ساعت است. پنج صندلی در کابین داخلی وجود دارد. سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز به صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی بوده و از پلتفرم Android Automotive بهره می‌برد.

جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید