خرید از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟

    کد خبر :839926
خرید از صرافی ارز دیجیتال چگونه است؟

با افزایش روز افزون تورم و با رفتن قیمت ها در سر تا سر جهان، مردم دنیا بیشتر از قبل به فکر سرمایه گذاری افتاده اند. همین موضوع باعث شده تا حوزه های مختلف سرمایه گذاری، رونق بیشتری پیدا کنند و پروژه های سهامی راحت تر رشد کنند. در واقع این یک معامله دو سر برد است که برای صاحب پروژه و سرمایه گذار سودی دلچسب را به ارمغان می آورد. حوزه ارز دیجیتال هم یکی از زمینه های گسترده سرمایه گذاری است که بیش از 11 هزار پروژه با کمک آن اجرا می شوند.

سرمایه گذاران با خرید ارز دیجیتال، روی پروژه ای خاص سرمایه گذاری می کنند. با رشد پروژه و افزایش تقاضا برای آن، پول سرمایه گذار هم چند برابر می شود و به اندازه میزانی که سرمایه گذاری کرده سود دریافت می کند. با افزایش میزان سرمایه گذاری روی رمز ارزها، کار صرافی های ارز دیجیتال هم بیشتر می شود. این صرافی ها مرجعی مطمئن برای خرید و فروش ارز دیجیتال هستند.

ارز دیجیتال چیست؟

برای این که با صرافی ارز دیجیتال و نحوه خرید رمز ارز از آن آشنا شویم، ابتدا باید خود ارز دیجیتال را بشناسیم. به همین منظور در این بخش توضیحی کوتاه درباره این گروه از پول ها می دهیم و سپس به ادامه مطالب می پردازیم. ارز دیجیتال یا رمز ارز، نوعی از دارایی رمزنگاری شده است که برای پرداخت های مختلف از آن استفاده می شود. این ارزها به صورت غیرمتمرکز، بدون واسطه، غیرقابل جعل، شفاف، سریع، ارزان، امن و مطمئن، روی شبکه بلاک چین ذخیره و منتقل می شوند. با این ارزها می توانید در شبکه ها و اپلیکیشن های مختلف، کارهای متنوعی انجام دهید.

ارزهای دیجیتال به طور کلی به دو دسته توکن (Token) و کوین (Coin) تقسیم می شوند. تفاوت هایی بین این دو وجود دارد که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. میزان عرضه، شبکه اختصاصی و کاربرد، سه نمونه از تفاوت های اساسی بین رمز ارزها می باشد. با این وجود همه آن ها، طی فرآیندی به نام کریتوگرافی (Crypto Graphy)، رمز نگاری می شوند و به صورت رمزهای متفاوت در می آیند.

ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال معتبر

رمز ارزها در مکانی به نام صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش می شوند. صرافی آنلاین ارز دیجیتال در نقاط مختلف جهان وجود دارد و سرمایه گذاران می توانند با ثبت نام و احراز هویت در آن، خرید و فروش ارز دیجیتال را آغاز کنند. خرید بیت کوین و خرید اتریوم، دو نمونه از فعالیت های گسترده سرمایه گذاران در بازار کریپتوکارنسی (رمز ارز) می باشد. اکنون حدود 60% از بازار در اختیار این دو رمز ارز قرار دارد و بقیه ارزهای دیجیتال مجموعا حدود 38% از آن را در اختیار دارند. این آمار نشان دهنده قدرت بسیاری بالای بیت کوین و اتریوم است. تقریبا تمام صرافی های ارز دیجیتال در دنیا از این دو پشتیبانی می کنند. با این حال انتخاب بقیه ارزهای موجود در صرافی، به سیاست های کاری و تصمیمات مدیران آن بستگی دارد.

چیزی که انتظار می رود یک صرافی ارز دیجیتال معتبر آن را در بالاترین حد ممکن فراهم کند، مسئله سرعت و امنیت است. با بالا بردن میزان سرعت و امنیت، کاربر می تواند با خیالی آسوده و به راحتی به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول شود. البته یک صرافی معتبر باید تنوع ارزی بالایی هم داشته باشد. زیرا کاربر ممکن است بخواهد چندین ارز مختلف را در پرتفوی خود قرار دهد و صرافی آنلاین باید بتواند از آن ها پشتیبانی کند. علاوه بر این مسائل، هر کاری که موجب افزایش راحتی کاربر و ایجاد حسی بهتر در او شود، بر اعتبار صرافی می افزاید. پس صرافی ارز دیجیتال معتبر صرافی است که کاربر از آن راضی باشد.

آموزش خرید از صرافی ارز دیجیتال

حالا که با ارز دیجیتال و صرافی های مرتبط با آن آشنا شدید، بد نیست که به آموزش خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین بپردازیم. هر کاربری برای خرید اتریوم، بیت کوین، تتر و دیگر کوین ها و توکن های دیجیتال، ملزم به انجام ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی ارز دیجیتال است. با توجه به ملاک های گفته شده در قسمت های قبلی، صرافی ایرانی بیت ایمن می تواند مورد مناسبی برای ما باشد. این صرافی آنلاین ایرانی، با فراهم کردن امکان خرید و فروش ارز دیجیتال با تنوع بالا، به یک ویترین کامل از انتظارات ما تبدیل شده است. در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، 40 نوع رمز ارز مختلف از جمله: بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، کاردانو (ADA)، دوج کوین (DOGE)، سولانا (SOL) و… با کم ترین کارمزد و بهترین قیمت خرید و فروش می شوند.

امکانات این صرافی آنلاین به همینجا ختم نمی شود. پایین ترین نرخ کارمزد، پاداش دعوت دوستان، پشتیبانی از شبکه های ERC-20، TRC-20، BSC و BTC، فشردگی بازار و چسبندگی قیمتی بالا، رضایت بالای کاربران در انجمن های مختلف، فعالیت در شبکه های اجتماعی گوناگون از جمله اینستاگرام، کلاب هاوس، تلگرام، توییتر و لینکد این، طراحی کیف پول شخصی 3 امضایی برای کاربران و… همگی بخشی از ویژگی های صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن می باشند. برای مشاهده لیست کامل ارزهای بیت ایمن و امکانات جانبی این صرافی، در سایت بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید. پس از انجام این کار، دسترسی شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال باز می شود و می توانید با شارژ کردن حساب خود، خرید بیت کوین، اتریوم یا هر ارز دیگری که دوست دارید را انجام دهید. به همین سادگی می توانید یکی از دارندگان پر شمار ارز دیجیتال باشید!

پایان رپرتاژ خبری/13

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید