خبر تغییر دبیر مجمع تشخیص تکذیب شد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۸
    کد خبر :551677

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام شایعه منتشر شده توسط منابع خبری درباره استعفای محسن رضایی یا تغییر دبیر مجمع تشخیص مصلحت را تکذیب کرد.

شایعات منتشر شده در خصوص استعفای محسن رضایی از دبیری مجمع یا تغییر جایگاه ایشان، تکذیب می‌شود.

به گزارش ایسنا ،در ادامه این اطلاعیه از رسانه های خبری درخواست شده برای دسترسی به اخبار معتبر از روابط عمومی مجمع یا پایگاه اطلاع رسانی این نهاد و نشست های خبری دبیر مجمع استفاده نمایند.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. mm گفت:

    تابناک حیاط خلوتِ آق محسن تیتر کرد؛ خودش تیتر کرد ولی در متن نامِ پسرش ولیعهدش را آورد لذا خودش شیطنت کرد که عکس العملها را ببیند که حالا دید که مردم بدشان هم نمی آید که این ابوالمشاغل هم کنار برود و کار دست افرادی با فکرهای نو بیفتد. این ابوالمشاغلها نمیخواهند بازنشسته شوند با اینکه فرزندان، دامادان، عروسان، همسرانشان بالاترین پستها را دارند ولی تا نشستشان باز نشود دست از قدرت و ثروت و شهوت برنمیدارند.

  2. علی عباسی گفت:

    این ابوالمشاغل شامل حال اصلاح طلبان هم می شود که از زمان نخست وزیری میرحسین با در مسندند یا در روزنامه ها در حال شکل دادن افکار عمومی علیه نظام هستند. نمی دانیم اینها کی بازنشست می شوند. والا ما حاضریم با نتانیاهو کنار بیایم ولی از شر امثال حجاریان و عباس عبدی و … خلاص شیم مخ ملت را با این نظریه هاشون ترکوندند. کاش شر و ور گویی هم بازنشستگی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید