حسینی با ۱۳ بازی و ۸ کلین شیت

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸
    کد خبر :541151

دروازه‌بان ۲۶ ساله آبی پوشان که حالا مرد شماره یک تیمش به حساب می‌آید، از جمله بازیکنانی است که منتظر پیشنهاد جدید باشگاهش برای تمدید قرارداد است.

 سیدحسین حسینی که فصل گذشته رکورد طولانی‌ترین دقایق گل نخوردن در لیگ برتر را به خود اختصاص داد، اوایل این فصل بیشتر از روی نیمکت کار را دنبال کرد. اما حواشی پیش آمده در دربی باعث شد تا حسینی به ترکیب ثابت تیمش برسد و تا پایان فصل دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها باشد.

حسینی در این فصل ۱۳ بار برای تیمش به میدان رفت. او اولین بازی‌اش را در هفته نهم مقابل سایپا انجام داد و بعد از آن در هفته‌های دهم، پانزدهم، بیستم، بیست و یکم، بیست و دوم، بیست و چهارم، بیست و پنجم، بیست و ششم، بیست و هفتم، بیست و هشتم، بیست و نهم و سی‌ام بازی کرد.

حسینی ۷ بار در این فصل کلین شیت داشت و در ۶ بازی دروازه‌اش باز شد. دروازه این دروازه‌بان تنها در یک بازی (مقابل استقلال خوزستان در تهران) بیشتر از یک بار باز شد. آبی پوشان در آن بازی به برتری ۴ بر ۲ رسیدند.

آبی پوشان در این فصل ۵ شکست داشتند که دو شکست آنها با حضور حسینی ثبت شده است. این دو شکست یکی مقابل سپاهان در تهران و دیگری مقابل پدیده در مشهد بود که هر دو با نتایج مشابه یک بر صفر شکل گرفت.

حسینی در ۱۱۷۰ دقیقه حضورش در ترکیب آبی پوشان و ۷ گل خورده، به طور میانگین در ۱۶۷ دقیقه یک گل دریافت کرده که این آماری خوب برای یک دروازه‌بان به حساب می‌آید.

به گزارش مهر،حسینی از جمله بازیکنان استقلال است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و در انتظار پیشنهاد رسمی باشگاه برای تمدید قرارداد در فصل جدید است. شنیده می‌شود حسینی پیشنهادات خوبی از یکی دو تیم لیگ برتری دارد و برای تمدید قرارداد با استقلال شرط و شروطی دارد.

احتمال اینکه مدیران استقلال بعد از بازگشت این تیم از امارات مذاکرات شان را با حسینی آغاز کنند زیاد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید