دردسر الهلال در دیدار برابر سپاهان

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۹:۰۷
    کد خبر :1052530
الهلال سپاهان

الهلال در دیدار برابر سپاهان دو دروازه‌بانش را به خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و این باعث نگرانی سرمربی تیم عربستانی شده است.

الهلال پنجشنبه در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان به دیدار سپاهان خواهد رفت. ژسوس، سرمربی الهلال، قبل از این بازی با دردسر بزرگی مواجه شده و آن آسیب‌دیدگی دو دروازه‌بان تیمش است که باعث شده تا نگرانی‌هایی را برای این سرمربی پرتغالی به وجود آورد.

به نوشته «کوره»، محمد العویس مصدوم است و به بازی با سپاهان نمی‌رسد. از سوی دیگر هم حبیب الوطیان از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش ایسنا، الهلال در دیدار برابر سپاهان یاسین بونو و یک دروازه‌بان جوان به نام احمد ابو راسین را در اختیار دارد. قطعا سنگربان اصلی الهلال در این بازی یاسین بونو است اما اگر این دروازه‌بان مصدوم شود تیم آبی‌پوش عربستانی در خط دروازه به مشکل برخواهد خورد و همین باعث شده تا نگرانی در اردوی الهلال به وجود آید.

محمد العویس، حبیب الوطیان، متعب المفرج، خالیدو کولیبالی، رنان لودی و میشیل دلگادو دیگر غایبان الهلال در این بازی‌اند. طبق نوشته سایت «های کوره» پیش‌بینی می‌شود الهلال برابر سپاهان با ترکیب زیر به میدان برود:

دروازه‌بان: بونو
مدافعان: یاسر الشهرانی، البلیهی، تمبکتی، سعود عبدالحمید
هافبک‌ها: محمد کنو، روبن نوس، ساویچ
مهاجمان: سالم الدوسری، مالکوم، میتروویچ

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید