حریق گسترده در یک انبار موادشیمیایی در شهرستان پردیس

  • حوادث
  • جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹
    کد خبر :960184
حریق گسترده در یک انبار موادشیمیایی در شهرستان پردیس

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد آتش سوزی انبار مواد شیمیایی در شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. وی ادامه داد: با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود؛ اما ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل کف به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در یک انبار مواد شیمیایی خبر داد.

سید جلال ملکی، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۱ دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد آتش سوزی انبار مواد شیمیایی در شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود؛ اما ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودرو حامل کف به محل اعزام شدند.

ملکی گفت: محل وقوع حادثه سوله‌ای ۱۵۰ متری بود که در آن مقدار زیادی مواد شیمیایی مثل رنگ و تینر در بشکه‌هایی با سایزهای متفاوت نگهداری می‌شد. این محل کاملا شعله‌ور بود و آتش از زیر سقف‌ها به بیرون می‌زد. هر از گاهی هم یکی از بشکه‌ها منفجر می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهارکرد: پیش از رسیدن آتش نشانان تهران به محل آتش نشانان سایر مناطق در محل حاضر شده و عملیات را آغاز کردند. با حضور آتش نشانان تهران نیز عملیات از چند طرف در جریان قرار گرفت و نسبت به اطفاء حریق با محلول آب و کف اقدام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت، گفت: سقف این سوله کاملا بر اثر آتش دفرمه شده بود؛ اما با این وجود تخریب نشده بود.

ملکی در پایان گفت: آتش نشانان تهران بعد از اطفاء شدن کامل حریق محل حادثه را به عوامل آتش نشانی شهرستان پردیس تحویل داده و ساعت ۳:۱۰ بامداد به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

 ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید