جیپ Compass 2022 با مشخصات جدید معرفی شد

    کد خبر :828642

شرکت جیپ در جریان نمایشگاه شیکاگو از نسخه 2022 شاسی بلند کامپکت Compass رونمایی کرد. خودرویی که از نظر مشخصات فنی مشابه قبل بوده اما قابلیت و امکانات جدید برای آن تدارک دیده شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–Compass مدل 2022 با سیستم چهار چرخ محرک و سیستم مدیریت کشش Selec-Terrain همراست. این ویژگی اجازه می‌دهد تا افراد آفرود هیجان انگیز با این شاسی بلند داشته باشند.

در فضای داخلی شاهد یک پشت آمپر 10.1 اینچی Uconnect و یک نمایشگر بدون قاب لمسی 10.25 اینچی TFT برای قسمت داشبورد در نظر گرفته شد. صندلی‌های عقب این خودرو برای نخستین بار به سیستم گرمکن مجهز شدند.

جیپ همچنین تریم جدید Latitude LUX را معرفی کرده است. این خودرو دارای 75 ویژگی ایمنی و امنیتی پیشرفته است که به گفته جیپ در دسترس‌ترین ویژگی‌های ایمنی در کلاس خود دارد.

استاندارد پیشرفته ویژگی‌ها در همه تریم‌ها شامل هشدار برخورد کامل با برخورد با ترمز فعال و تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار است. سیستم Active Lane با LaneSense  Lane Departure Monitoring با Lane Keep Assist، و Blind-spot Monitoring با تشخیص Rear Cross Path همه استانداردهایی است که در این مدل می‌توانید بیابید. جیپ Compass  2022 همچنین دارای سیستم رانندگی نیمه مستقل Highway Assist و تنظیم تعلیق جدید بوده که تاکنون به کار گرفته نشد.

این خودرو در پاییز امسال وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید