آئودی نسخه 2022 مدل RS3 اسپرت بک و سدان را رونمایی کرد

    کد خبر :829139

آئودی روز گذشته دو مدل از RS3 را که به عنوان نسخه 2022 محسوب می‌شوند، در تریم اسپرت بک و سدان رونمایی کرده که دارای طراحی کاملا جدید نسبت به نسل قبلی هستند و مشخصات فنی بزرگی دارند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– این دو مدل دارای پیشرانه 5 سیلندر 400 اسب بخاری هستند که توانایی بالایی به آنها برای عملکردی قابل توجه می‌دهد. سقف سرعت این خودروها به 288 کیلومتربرساعت می‌رسد و در کمتر از 3.8 ثانیه می‌توانند به سرعت 100 کیلومتربرساعت برسند.

این دو مدل کامپکت اسپرت با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه عرضه می‌شوند. آئودی درباره محصولات جدید خود اعلام کرد:

“با نسل سوم آئودی RS 3 Sportback و نسل دوم آئودی RS 3 سدان، ما اکنون اتومبیل های برتر ورزشی را ارائه می دهیم که برای استفاده روزمره مناسب هستند و برای رانندگی در جاده های عمومی و پیست های اتومبیل به همان اندازه هیجان انگیز هستند سباستین گرامز ، مدیرعامل آئودی اسپرت جیامبیایچ می گوید. آنها نقطه ورود به دنیای RS ما هستند و به لطف تقسیم کننده گشتاور ، نهایت عملکرد برجسته در بخش جمع و جور را دارند.”

آئودی می‌گوید جعبه دنده هفت سرعته کاملا با موتور 5 سیلندر همگام سازی شده تا تعویض دنده در کسری از زمان صورت گیرد. سیستم اگزوز دارای قابلیت کنترل فلپ متغیر است که برای نخستین بار به کار گرفته می‌شود. این دو خودرو بخشی از خانواده RS آئودی هستند و در برخی موارد از آنها الگوبرداری داشتند تا فراتر از یک سدان و اسپرت بک کامپکت به حساب بیایند. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید