اسرار جسد حلق‌آویز شده خانم مربی در باشگاه زنانه

    کد خبر :793639

با پیدا شدن جسد حلق‌آویز شده زن ورزشکار در یک باشگاه زنانه، تحقیقات برای کشف راز مرگ او آغاز شده است.

چند روز قبل گزارش مرگ اسرارآمیز زنی جوان به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد.

جسد این زن در یک باشگاه ورزشی زنانه در یکی از محله‌های تهران درحالی‌ پیدا شده بود که حلق آویز شده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانی مربی بدنسازی باشگاه بوده و نخستین فردی که با جسد او مواجه شده بود، همسر وی بود.

او می‌گفت که وقتی وارد باشگاه شده، چشمش به جسد حلق آویز شده همسرش افتاده و پلیس را خبر کرده است. هر چند این مرد می‌گفت که همسرش خودکشی کرده اما خانواده متوفی می‌گفتند که دخترشان ورزشکار و همیشه شاد و پرانرژی بوده است.

به‌گفته آنها دختر و دامادشان مدت‌ها بود که با یکدیگر اختلاف داشتند و احتمال دارد که دامادشان در مرگ وی دخیل باشد. به این ترتیب تحقیق از همسر متوفی آغاز و او به دادسرای جنایی تهران احضار شد.

مرد جوان گفت: حدود ۳ سال قبل با همسرم آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم. زندگی خوبی داشتیم اما از ۳ ماه قبل رفتار او تغییر کرد.

او به‌شدت عصبی شده و برسر کوچک‌ترین مسئله‌ای از کوره در می‌رفت. برای همین تصمیم گرفتم خانه را ترک کنم. ۳ ماهی می‌شد که به خانه مادرم رفته بودم تا اینکه روز حادثه همسرم به من زنگ زد و گفت بیا تا با هم صحبت کنیم.

من هم راهی باشگاه شدم اما هرچه زنگ می‌زدم جواب نمی‌داد تا اینکه تصمیم گرفتم وارد باشگاه شوم. می‌دانستم در آن ساعت کسی داخل باشگاه نیست و وقتی وارد آنجا شدم ناگهان چشمم به جسد همسرم افتاد و شوکه شدم.

با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این پرونده برای کشف اسرار مرگ زن ورزشکار همچنان ادامه دارد.

منبع: حادثه24

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید