جزییاتی از «بسته‌های حمایتی» دولت که بین “مددجویان” توزیع می‌شود

    کد خبر :416973

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به اعلام جزئیات توزیع بسته‌های حمایتی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد پرداخت.

پرویز فتاح به اعلام جزئیات بسته های حمایتی خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت و گفت: از چندماه قبل از سوی رئیس جمهور عنوان شد که دولت تصمیم دارد با توجه به شرایط اقتصادی به اقشار نیازمند، سبد کالا بدهد و حمایت کند که این بحث در دولت مطرح و مباحث کارشناسی بسیاری پیرامون آن صورت گرفت.

وی افزود: در نهایت در پنجم آبان معاون اول رئیس جمهور آیین نامه مربوط را ابلاغ کرد و عنوان آن طرح حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه است که در بند الف آن به خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی اشاره شده و در اولویت اول قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه خوشبختانه به تفاهم‌هایی رسیدیم که منجر به دو نامه از سوی دکتر نوبخت شد که هم جدول را به ما ابلاغ کردند و در نامه دوم که ۱۵ آبان است، مبلغ کلی این طرح و نحوه پرداخت ذکر شده و همه چیز با ابلاغ این دو نامه روشن شد.

فتاح ادامه داد: دو میلیون و ۷۰ هزار خانوار تحت پوشش مستمری بگیر یا پشت نوبتی آنگونه که در ابلاغیه آمده است مشمول دریافت بسته‌ها شده‌اند.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته امداد با بیان اینکه طی دو روز گذشته و امروز امیدواریم تمام زوایا تکمیل شود گفت: اطلاع پیدا کردیم برخی خانوارها به فروشگاه ها مراجعه و موفق شدنده‌اند بسته خود را دریافت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید