عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد.

ناصر امانی در خصوص سرانجام پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی که شهردار تهران و سخنگوی شهرداری در خصوص آن صحبت کرده بودند، گفت: در ابتدا سخنگوی شهرداری تهران اعلام کردند که پرونده فسادی در شهرداری تهران کشف کردند که به اندازه نصف بودجه شهرداری یعنی حدود ۲۰ هزارمیلیارد تومان است که این عدد برایم عجیب و تکان دهنده بود.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا از شهرداری درخواست جزئیات پرونده را داشتید؟ گفت: در فضای رسانه‌ای از آنها خواستیم که گزارش را به اعضای شورای شهر تهران به عنوان نماینده مردم ارائه بدهند؛ اما تاکنون که مطلبی به ما نرسیده است.