جراحی موفق بازسازی کاسه چشم در بیمارستان طالقانی تهران

    کد خبر :662488
جراحی موفق بازسازی کاسه چشم در بیمارستان طالقانی تهران

جراحی بازسازی کاسه چشم در بیمارستان آیت الله طالقانی تهران به صورت موفق انجام شد.

 

دکتر محمدجعفریان – عضو گروه جراحی دهان و فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بسیاری از بیماران که در اثر سوانح دچار آسیب دیدگی چشمی می‌شوند و یا ظاهر صورت آنها آسیب می‌بیند، با انجام روش‌های نوین جراحی تقریبا شکل ظاهر طبیعی و سلامتی خود را به دست می‌آورند.

 

وی با بیان این که سالانه بیماران بسیاری از ناحیه فک و صورت دچار آسیب دیدگی می‌شوند، اظهار کرد: در بخش دهان و فک بیمارستان آیت الله طالقانی اعمال جراحی پیچیده ای انجام می‌شود و این مرکز از جمله مراکز ارجاع در کل کشور است.

 

وی با توضیح شرح حال بیمار که کاندیدای جراحی کاسه چشم شده بود، گفت: این بیمار ۳۵ ساله دچار حادثه‌ای شده بود که بر اثر آن، ناحیه استخوان صورت و کاسه چشم آسیب جدی دیده بود.

 

این عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به ضرورت بازسازی کاسه چشم و شکستگی صورت بر اثر سوانح، اظهار کرد: لبه‌های شکسته کاسه چشم می‌تواند در عملکرد چشم اختلالات جدی ایجاد کرده و حرکات کره چشم را تحت تاثیر مستقیم قرار دهد.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه، برش کمتر، خدمات درمانی بهتر و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن را از جمله مزیت‌های روش درمانی جراحی بازسازی کاسه چشم دانست و گفت: اصلاح ساختار ظاهری و قرارگیری بافت‌ها به مراکز اولیه از مهم‌ترین دستاوردهای این عمل جراحی است.

 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی در پایان اظهار یادآور شد: خوشبختانه با این عمل جراحی موفق، فرم پیشانی، چشم و ابرو این بیمار به حالت عادی و طبیعی بازگشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید