جذب نیروهای رسمی و انتقال نیروهای رسمی به جم برای همیشه ممنوع شد

    کد خبر :404444

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: از این پس جذب نیروی قرارداد مستقیم در پتروشیمی جم و شرکتهای تابعه ممنوع است مگر از طریق آزمون و مصاحبه و تائید هیأت مدیره شرکت پتروشیمی جم. در مدت مشابه در پتروشیمی جم صدها نفر بدون آزمون در شرکت جذب شده بودند و اگر این روند تداوم می یافت در این شرکت بزرگ ملی، افراد با نفوذ و با تخصص و توان علمی ضعیف وارد شرکت می شدند.طبق بخشنامه صادر شده و مصوبه هیأت مدیره فقط نخبگان و افراد با ضریب هوشی و توان علمی و اجرایی بالا می توانند در شرکت پتروشیمی جم و شرکتهای تابعه جذب شوند و راه ورود افراد غیر نخبه برای همیشه بسته شد.

جلسه هم اندیشی مدیر عامل پتروشیمی جم با مدیران عامل شرکتهای زیر مجموعه و مدیران ستادی روز شنبه مورخ ۰۵/ ۰۸ /۱۳۹۷ در سالن جلسات شرکت تشکیل و آقای میرافضلی ضمن برنامه های توسعه ای شرکت، اصلاح ساختار منابع انسانی استراتژی های مصوب و اجرا شده را ترسیم نمودند.

به گزارش بازتاب به نقل از اصلاحات نیوز، میرافضلی از سال ۱۳۹۴ بعد از مدیرعامل پتروشیمی خراسان به سمت مدیر عامل پتروشیمی جم منصوب شد، از همان ابتدا انتقال نیروهای رسمی به پتروشیمی جم را برای همیشه مطلقاً ممنوع نمودند و همچنین جذب نیروی رسمی در پتروشیمی جم از سال ۱۳۹۵ و برای همیشه در پتروشیمی جم ممنوع شد به گفته ایشان این مقررات و تصمیمات استراتژیک به تائید هیأت مدیره جم و تائید ارکان تصمیم گیری شرکت رسیده است.

همچنین از این پس جذب نیروی قرارداد مستقیم در پتروشیمی جم و شرکتهای تابعه ممنوع است مگر از طریق آزمون و مصاحبه و تائید هیأت مدیره شرکت پتروشیمی جم.

به گفته این مدیریت در مدت مشابه مدیریت ایشان در پتروشیمی جم صدها نفر بدون آزمون در شرکت جذب شده بودند و اگر این روند تداوم می یافت در این شرکت بزرگ ملی، افراد با نفوذ و با تخصص و توان علمی ضعیف وارد شرکت می شدند اما از سال ۱۳۹۶ طبق بخشنامه صادر شده و مصوبه هیأت مدیره فقط نخبگان و افراد با ضریب هوشی و توان علمی و اجرایی بالا می توانند در شرکت پتروشیمی جم و شرکتهای تابعه جذب شوند و راه ورود افراد غیر نخبه برای همیشه بسته شد.

شرکت پتروشیمی جم طی سه سال گذشته به سرعت روند رو به رشد را بهبود و در تولید، سود آوری و توسعه رکوردهای کم نظیری را ثبت نموده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید