اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال معرفی شدند

  • ورزشی
  • جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۱۰
    کد خبر :847990

اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع باشگاه استقلال در بیانیه‌ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، آقایان پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره استقلال معرفی کرد.

متن بیانیه مجمع باشگاه استقلال به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
مجمع شرکت فرهنگی ورزشی استقلال با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقایان مهدی عبدیان و حجت نظری در مدت حضور در هیئت مدیره با استعفای انها موافقت و آقایان را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت فرهنگی – ورزشی استقلال منصوب نمود.

مجمع باشگاه استقلال انتظار دارد اعضای هیئت مدیره با همه توان ضمن شناسایی ظرفیتهای درآمد زایی و با استفاده از همه امکانات موجود در باشگاه به رفع مشکلات و نیازهای کادر فنی اقدام و زمینه حضور پرقدرت باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را فراهم آورده و در فصل نقل و انتقالات نیز با توجه به درخواست سرمربی محترم، نیازهای کادر فنی تیم را تامین کنند.

همچنین مجمع باشگاه از اهالی محترم رسانه، عموم پیشکسوتان عزیز و هواداران پر انرژی باشگاه استقلال و همه آنهایی که به هر نحوی می توانند به کاهش حاشیه های مخرب این باشگاه کمک کنند می خواهد در این مقطع حساس ضمن حفظ انسجام و ایجاد همدلی، هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی وبازیکنان عزیز باشگاه را یاری رسانند.»

احمد مددی و حمیدرضا آصفی در هیئت مدیره استقلال ماندنی شدند تا هیئت مدیره این باشگاه با 5 عضو به کار خود ادامه بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید