جدال مرگبار زوج پرستار/ مرد کشته شد

  • حوادث
  • شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰
    کد خبر :735383

این حادثه که شامگاه چهارشنبه در حیاط بیمارستان رخ داد به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می داد حدود ساعت۸ و ۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه درگیری خونینی بین یک زوج میانسال در مرکز روانپزشکی رازی رخ داده است وقتی مأموران کلانتری ۱۷۳ کهریزک راهی محل شدند جسد رضا ۵۰ ساله را که با ضربه چاقو به قلبش مرده بود پیدا کردند. همسر وی نیز که زنی ۴۵ ساله بود به شدت مجروح شده بود.
زن ۴۵ ساله برای درمان به بیمارستان منتقل شد. بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که زوج میانسال در حیاط بیمارستان باهم دعوایشان شده و آنها با چاقو به هم حمله کرده اند.
زن ۴۵ ساله پس از درمان و بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: همسرم سوپروایزر بیمارستان بود و من هم به عنوان کمک بهیار در همان بیمارستان کار می کردم. من و همسرم باهم اختلاف خانوادگی داشتیم و قبل از حادثه با همسرم سر مسائل جزئی دعوایمان شد. یکدفعه او چاقویی برداشت و ابتدا به من حمله کرد و چند ضربه به من زد و بعد از آن خودش را با چاقو زد.

باتوجه به اینکه زن میانسال مدعی بود همسرش دست به خودکشی زده و جنایتی از سوی او رخ نداده است، تحقیقات برای بررسی اظهارات او و اینکه آیا این حادثه قتل است یا خودکشی از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

منبع:ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید