تیونیگ لوکس ترین خودروی مرسدس بنز

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۴۰
    کد خبر :500324

شرکت تیونینگ براباس در جدیدترین پروژه کاری خود، یک نسخه منحصربه فرد از لوکس‌ترین محصول مرسدس بنز معرفی کرده است.

یکی از برندهایی که به لطف شرکت خودروسازی مرسدس بنز در صنعت خودروسازی نام آن زیاد به چشم می خورد، قطعا برند میباخ است که چند سالی می‌شود به زیرمجموعه کمپانی مرسدس بنز درآمده است ودر حال حاضر یکی از لوکس ترین محصولات این خودروساز آلمانی به شمار می آید. حال برای فعال‌تر نشان دادن این برند در بازار، تیونر اختصاصی محصولات مرسدس بنز و زیرمجموعه‌های آن یعنی “براباس” به سراغ تقویت این برند خجالتی و فوق لوکس رفته تا نام آن را بیشتر از همیشه بر سر زبان‌ها جاری شود.

براساس گفته‌های شرکت تیونینگ براباس، آخرین پروژه کاری بر روی یک دستگاه مرسدس بنز میباخ S650 اجرا شده که بیشتر از بخش طراحی ظاهری، به ارتقا بخش فنی و موتوری این خودرو پرداخته‌اند. هرچند ظاهر اتومبیل بدون تغییر باقی نمانده و شرکت تیونینگ براباس تم همیشگی مشکی رنگ خود را بر روی بدنه S650 اجاره کرده و حتی رینگ های مشکی رنگ با طراحی منحصربه فرد بر روی چرخ های آن نصب کرده است که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید.

در مدل‌های استاندارد از میباخ S650، یک پیشرانه 6 لیتری دوازده سیلندر در نظر گرفته شده است، ولی براباس برای افزایش قدرت تولیدی این موتور از توربوشارژرهای بزرگ‌تر استفاده کرده است تا در عمل قدرت تولیدی موتور از رقم استاندارد 621 اسب بخار به حداکثر 900 اسب بخار و گشتاور آن هم از 1000 اسب بخار به عدد سرسام آور 1500 نیوتن متر برسد. علاوه بر توربوشارژرهای قدرتمندتر، دیگر قطعات اصلی موتور از جمله ECU موتور، پیستون‌ها، میل لنگ و… ارتقا قابل توجهی برای تحمل و تولید این نیروی بزرگ تجربه کرده اند.

از عملکرد این موتور در خروجی صحبتی نشده است، اما می‌توان انتظار رسیدن به شتاب صفر تا صد کمتر از 3.7 ثانیه‌ و حداکثر سرعت بیش از 350 کیلومتر بر ساعت را داشت، اما می دانیم که تولید نیروی بیشتر 900 اسب بخاری و گشتاور 1500 اسب بخاری بدون بها نبوده و کاربران لازم است بجای مصرف سوخت 11.9 لیتری در مسیرهای شهری، حالا 17.1 لیتر سوخت به سمت پیشرانه محرک اتومبیل برای کارکرد شهری پمپاژ کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید