عاملان تیراندازی در خیابان نادری قزوین دستگیر شدند

    کد خبر :801329

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش و عاملان درگیری مسلحانه و تحت تعقیب خیابان نادری قزوین خبرداد.

سرهنگ” داود عبدالمالکی” روز سه شنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی ایجاد رعب و وحشت و سلب نظم و آسایش عمومی، ناشی از درگیری مسلحانه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات استان با اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان درگیری و تیراندازی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری هر ۴ نفر عاملان درگیری شدند گفت: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ” داود عبدالمالکی” جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست تاکید کرد: هر سال تعدادی از کارکنان ناجا در راستای برقراری نظم و امنیت به درجه رفیع شهادت می رسند، ما همیشه پیرو راه این شهیدان والامقام خواهیم بود و تمام توان خود را برای برقراری امنیت بکار خواهیم گرفت.

کشف ۵۲ راس دام قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از توقیف دو دستگاه “وانت نیسان ” و کشف ۵۲ راس گوسفند فاقد مجوز حمل در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ “شهرام منصوری”، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن ها متوقف کردند.

وی افزود : در بازرسی از خودروهای مذکور تعداد ۵۲ راس گوسفند فاقد مجوز حمل کشف شد، که برابر اعلام کارشناسان امر ارزش احشام توقیفی در حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آوج در پایان تصریح کرد: دراین رابطه دوستگاه خودرو نیسان توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کشف بیش از ۲ تُن کود شیمیایی قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا از کشف بیش از ۲ تُن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین رشید تبار ” ، در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق ماموران پاسگاه انتظامی “محمد آباد” در حین کنترل خودروهای عبوری در محور تزانزیت به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیف شده مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان ضمن بیان اینکه ارزش ریالی کودهای کشف شده بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال می باشد افزود:در همین رابطه یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات ذیصلاح معرفی شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید