تیته: وینیسیوس پتانسیل لازم برای دعوت شدن به تیم ملی برزیل را داشت

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶
    کد خبر :498621

تیته، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است ستاره جوان رئال مادرید به خاطر پتانسیلی که دارد به اردوی سلسائو دعوت شده است.

وینیسیوس جونیور برای اولین بار به اردوی تیم ملی فوتبال برزیل برای بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های پاناما و جمهوری چک در ماه مارس دعوت شد. شاگردان تیته در تاریخ 23 مارس (3 فروردین 98) ابتدا به مصاف پاناما می‌روند و سه روز بعد یعنی در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) با جمهوری چک مصاف می‌کنند.

این مهاجم 18 ساله که در ازای 45 میلیون یورو از فلامنگو برزیل به سفیدپوشان مادریدی پیوست، در اولین فصل حضورش در رئال مادرید زیرنظر سانتیاگو سولاری درخشان ظاهر شده و توانسته خودش را در ترکیب اصلی قهرمان اروپا جا بیندازد. او این فصل چهار گل در رقابت‌های مختلف برای رئال به ثمر رسانده و بازیکنی تأثیرگذار نشان داده است.

به گزارش تسنیم ،تیته در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: من درها را به روی استعدادهای جدید بازکرده‌ام و با آنها روبه‌رو می‌شوم، اگر آنها آماده جنگیدن در تیم‌های عالی به لحاظ فنی و احساسی باشند. همین منجر به این شد که وینیسیوس به تیم ملی برزیل دعوت شود. او این فصل 26 بازی برای رئال مادرید در رقابت‌های مختلف انجام داده و عملکردش هم فوق‌العاده بوده است.

وی افزود: ما وینیسیوس را آنالیز کیفی و کمی کرده‌ایم، اما همین کمیت هم اطلاعات لازم را به ما داده است. بازیکنانی که چنین پتانسیلی دارند و دارند پیانسیل خود را نشان می‌دهند، به تیم ملی دعوت می‌شوند. با وجود اینکه فرصت کمی برای تمرین کردن داریم، اما می‌خواهم این فرصت را در اختیار وینیسیوس قرار بدهم تا رشد و پیشرفت کند. این تأییدی بر استعداد و سیر تکاملی اوست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید