تویوتا هایلوکس روو پیکاپ الکتریکی ژاپنی‌ها معرفی شد

    کد خبر :960882

شرکت تویوتا به تازگی از نسخه الکتریکی هایلوکس با نام هایلوکس روو رونمایی کرده که از طراحی بهبودیافته و مشخصات برقی قابل توجهی برخوردار است.

بازتاب-تویوتا از برنامه‌های خود برای ورود به بازار نوظهور پیکاپ‌های الکتریکی با هایلوکس Revo BEV رونمایی کرد. تویوتا هایلوکس BEV اولین مدل پیکاپ الکتریکی این خودروساز خواهد بود. خاطرنشان می‌شود که تسلا، فورد و ریویان نیز در این زمینه در حال پیشرفت هستند. در واقع، تسلا سایبرتراک به‌زودی عرضه خواهد شد.

تویوتا هایلوکس BEV یک پیکاپ تمام الکتریکی است که در مراسم شصتمین سالگرد بخش تویوتا موتورز تایلند به نمایش گذاشته شد. این احتمال وجود دارد که هایلوکس Revo BEV ابتدا در بازار آسیا عرضه شود.

ناگفته نماند که در جریان رونمایی از 30 کانسپت EV تویوتا در سال گذشته یک وانت بار فلاش شد. هایلوکس Revo با این حال روی صحنه دیده شده، بنابراین فراتر از یک کانسپت است. خودروی برقی دارای لاستیک‌های کم‌حجم و باد محکم بر روی عقب کامیون خواهد بود. تویوتا سعی دارد یک محصول خاص را از انوع الکتریکی برای رقابت با رقبا شناخته شده راهی بازار کند. همانطور که گفته شد، انتظار داریم این مدل را ابتدا در بازار آسیا و سپس سایر نقاط شاهد خواهیم بود.

تویوتا هایلوکس

هایلوکس Revo BEV توسط رئیس تویوتا، آکیو تویودا رونمایی شد، اگرچه قیمت، عرضه و سایر جزئیات در مورد پیکاپ EV فاش نشد. تویودا همچنین اظهار داشت که برق رسانی کامل و سریع ممکن است تنها مسیر حمل و نقل پایدار نباشد.

رئیس تویوتا همچنین تاکید کرد که برقی شدن سریع سیستم حمل و نقل می‌تواند به طور بالقوه به این سیستم آسیب برساند. این امر بر پیگیری فناوری هیبریدی تویوتا در طول سال‌ها تاکید می‌کند. این خودرو برای مدتی در خط مقدم فناوری خودروهای هیبریدی و هیدروژنی قرار داشته است.

تویوتا همچنین در حال توسعه در  بخش تمام الکتریکی صنعت خودرو است. گزارش شده که این شرکت به زودی می‌تواند استراتژی خودروهای الکتریکی خود را برای مقابله با واقعیت‌های فعلی به طور کامل تغییر دهد. این می‌تواند شاهد تبدیل برخی از خودروهای کانسپت هیبریدی آن به مدل‌های الکتریکی و پیشرانه الکتریکی باشد. انتظار می‌رود که کامیون الکتریکی تویوتا هایلوکس Revo BEV تا سال 2023 وارد بازار شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید