طلسم تسلا شکسته می شود، سایبرتراک بزودی عرضه خواهد شد

    کد خبر :1027677

تسلا چندین سال قبل بود که اولین پیکاپ برقی خود را با نام سایبرتراک معرفی کرد. خودرویی که طراحی خاصی داشته و تاکنون هیچ یک از دستگاه آن به مشتریان تحویل داده نشد. اکنون طلسم شکسته شده و بزودی باید شاهد عرضه اولین مدل آن باشیم.

بازتاب-تحویل Cybertruck از 30 نوامبر سال 2023 آغاز خواهد شد و این خودرو در Gigafactory Texas تولید می‌شود، تولید ابتدایی محدود است. یک چرخش جالب از گزارش سه ماهه سوم 2023 نشان می‌دهد که یک تسلا نیمه بارگیری شده با سه سایبرتراک وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود که آیا تسلا ممکن است از ناوگان نیمه خود برای تحویل اولیه استفاده کند یا خیر. این نشان دهنده کنترل کامل تسلا بر خط تولید بوده از تولید تا تحویل که گواهی بر عمق استراتژیک شرکت است.

Cybertruck نه تنها عملکرد بهتری دارد، بلکه باید آن را مدلی منحصربفرد تلقی کرد. با قابلیت یدک کشی که انتظار می‌رود بیش از 14000 پوند باشد، رقبایی مانند فورد F-150 Lightning و Rivian R1T را تحت الشعاع قرار می‌دهد که به ترتیب حداکثر 10000 و 11000 پوند هستند و این تمام کار نیست.

 

سایبرتراک

 

گفته می‌شود ظرفیت بار تا 3500 پوند است و Cybertruck وعده داده در کمتر از 2.9 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت برسد. این خودرو یک پیکاپ ساده نیست؛ بلکه بهتر است آن را جانور محسوب کرد، هرچند الکتریکی. این خودرو دارای یک پیشرانه 800 ولتی و سلول‌های باتری استوانه‌ای 4680 واحدی خواهد بود. به بیان ساده، این پیکاپ جدیدترین فناوری باتری تسلا را  دربرگرفته و نه تنها برد حرکتی بالایی داشته، بلکه پایداری بالایی ارائه می‌دهد.

Cybertruck فقط یک قدم بزرگ برای تسلا نیست. این یک چشم انداز کاملاً جدید برای بازار خودروهای الکتریکی است. با ظرفیت تولید سالانه 125000 دستگاه، تسلا نه تنها برای ورود، بلکه برای تسلط بر این بازار جدید جهنمی به نظر می‌رسد. به نظر رسیده که تنها شش هفته تا عرضه باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید