حراج اولین سایبرتراک تسلا به ارزش 400 هزار دلار

    کد خبر :1025883
سایبرتراک تسلا

تسلا سایبرتراک، که می‌تواند قطبی‌ترین خودروی الکتریکی جهان باشد، هنوز راهی جاده‌ها نشده است، اما یک مدل اولیه پیشتر فروخته شده است. صحنه این فروش غیرمعمول، بیست و نهمین جشن موزه خودروی پترسن در لس آنجلس بود، جایی که وانت به قیمت خیره کننده 400000 دلار رسید.

بازتاب-اگرچه مبلغ قابل توجهی است، اما در مقایسه با اولین خودروی جی ام سی هامر EV 2024 که به قیمت 500000 دلار به حراج گذاشته شد، کم رنگ است. موزه خودروی پترسن و تسلا پیوند منحصر به فردی دارند که اغلب نمونه‌های اولیه این خودروساز را به نمایش می‌گذارند. این رابطه منجر به میزبانی موزه “جامع‌ترین گردهمایی محصولات تسلا” تا به امروز شده است. با این حال، چنین سوال باقی می‌ماند: حراج این سایبرتراک برای دو میلیون دارنده رزرو که هنوز منتظر پیکاپ‌های برقی خود هستند چه معنایی دارد؟

این وسیله نقلیه از زمان رونمایی در نوامبر 2019 شاهد تاخیرهای متعددی بوده و طرفداران تسلا را که مشتاق دیدن وانت پیکاپ بدون آلایندگی در جاده هستند ناامید کرده است. در حالی که VIN این کامیون مزایده‌شده هنوز فاش نشده، نگرانی‌هایی را در بین دارندگان رزرو ایجاد می‌کند که انتظار داشتند اولین نفر در صف باشند. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، که به داشتن VIN 001 برای رودستر اصلی شهرت دارد، لایه دیگری از عدم قطعیت را به ترکیب اضافه می‌کند.

 

سایبرتراک تسلا

 

این حراج در زمانی برگزار می‌شود که اخیراً سایبرتراک‌های «تأیید تولید» در کارخانه گیگافکتوری تگزاس تسلا مشاهده شده‌اند که نشان می‌دهد تولید انبوه ممکن است سرانجام در افق باشد. اما برای بسیاری از دارندگان رزرو، حراج مانند یک بی‌اعتنایی به نظر می‌رسد. علی‌رغم صبر طولانی مدت آنها، شخص دیگری، فردی که در یک رویداد شیک و پر هزینه شرکت می‌کند، اولین کسی خواهد بود که صاحب این پیکاپ برقی مورد انتظار می‌شود.

تسلا همیشه سعی داشته محصولاتی خاص و پرتوان را به مخاطب ارائه دهد. سایبرتراک نیز وانت پیکاپ منحصربفرد و پرتوانی به حساب می‌آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید