تولید پژو پارس سه ماه دیگر ادامه پیدا می کند

    کد خبر :1057288
پژو پارس

در حالی که شایعاتی درباره پایان تولید پژو پارس سدان ایران خودرو وجود داشت، این شرکت تصمیم گرفت همچنان به تولید حداقل تا سه ماه دیگر ادامه دهد.

بازتاب- ایران خودرو از تمدید تولید خودروی سدان نمادین پژو پارس خبر داد. این خودرو نسخه بازسازی شده پژو 405 بوده که در اواخر دهه 1980 تولید شد. تصمیم برای از سرگیری مونتاژ پارس به دلیل هیجان بی‌سابقه پیرامون این مدل گرفته شد. به گفته این شرکت، تقاضا برای این خودرو به میزان قابل توجهی از عرضه فراتر رفت، صف‌های طولانی افرادی که مایل به خرید پارس بودند تشکیل شد و برخی از دلالان شروع به گمانه زنی کردند و قیمت‌ها را افزایش دادند.

ایران خودرو برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد، چرخه تولید پژو پارس را سه ماه دیگر تا اوایل تابستان 2024 تمدید کرد. قرار بود آخرین مدل تولیدی این خودرو در ابتدای سال جاری از خط مونتاژ خارج شود. احیای پژو پارس سر و صدای زیادی در ایران به پا کرد، جایی که این سدان یکی از نمادهای صنعت ملی خودرو به شمار می‌رود. بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو از آن به دلیل سادگی، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده تمجید می‌کنند.

پژو پارس

پژو پارس تقریباً 24 سال است که به تولید می‌رسد و تولید آن در ایران چند سال پس از توقف مونتاژ مدل اصلی 405 آغاز شد. پژو 405 نیز از سال 1987 تا 1997 در فرانسه به تولید رسید.  المان های پلتفرم این مدل در مدل مدرن‌تر IKCO سورن+ استفاده شده که میزان تولید آن افزایش خواهد یافت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید