توقیف دو شناور باری حامل قاچاق ۱۵۷ میلیاردی در آب‌های گناوه

    کد خبر :770968

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشدید کنترل نوار ساحلی موفق به شناسایی و توقیف دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق شدند.

سردار رضایی‌نژاد، با بیان این خبر گفت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرز‌ها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته‌ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرز‌های این استان باشیم.

وی در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشدید کنترل نوار ساحلی موفق به شناسایی و توقیف دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق شدند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: با بررسی شناور مذکور، لوازم پزشکی، غذای حیوانات، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی، ابزارآلات و… کشف شد که کارشناسان ارزش ریال کالای مکشوفه را ۱۵۷ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال برآورد نمودند.

به گزارش دانشجو، فرمانده دریابانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری دو متهم، گفت: در راستای منویات و فرامین رهبری مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، دریابانان این فرماندهی از هیچگونه تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دریغ نمی‌کنند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان کالا، ارز، مواد مخدر و مشروبات اکلی بدون هیچ اغماضی در جهت حمایت از تولیدات داخلی استوارانه ایستادگی می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید