توقف ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت زاگرس در دست پیگیری است

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی ‌‌کشوری با اشاره به انتشار برخی خبرها در خصوص توقف ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد، از پیگیری این موضوع از سوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.

 ‘رضا  افزود: مساله توقف ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در دست پیگیری است تا با بررسی های بیشتری به آن پاسخ داده شود.
از طرفی پیگیری خبرنگار ایرنا از مسئولان شرکت هواپیمایی زاگرس حاکی از آن است که تمام پروازهای این شرکت به مقاصد مختلف در فرودگاه های کشور بدون وقفه همچنان ادامه دارد و تاکنون هیچ ابلاغیه کتبی در این خصوص به این شرکت ارسال نشده است.
، روز گذشته محمد حسن اصولی بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اعلام کرد: با صدور دستور قضایی، ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد متوقف شده است.
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد افزود: پرواز نجف – مشهد 25 فروردین ماه سال گذشته شرکت هواپیمایی زاگرس با 14 ساعت تاخیر پرواز انجام شد.
وی به الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران تاکید کرد و گفت: شرکت زاگرس نسبت به این امر و تعهدات خود درمورد پرداخت حقوق مسافران پرواز تاخیری نجف – مشهد به رغم دادن فرصت کافی از سوی مسافران تاکنون اقدام نکرده است.
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد بیان کرد: در این راستا و به دلیل عدم اجرای تعهدات، از امروز( شنبه ) با صدور دستور قضایی خدمات فرودگاهی از شرکت زاگرس تا اطلاع بعدی سلب می شود.
وی گفت: شرکتهای هواپیمایی در صورت تاخیر در پروازها باید پاسخگوی مسافران باشند و با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیونهای ورشو و توکیو در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند.
اصولی صفار افزود: در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکتای متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران سلب می شود.
وی ادامه داد: البته مسافران نیز به دلایل مختلف نظیر تاخیر در پروازها و یا عدم پاسخگویی از سوی شرکتهای مربوطه اجازه توقف در هواپیما را ندارند و طبق قانون ارتکاب چنین اقدامی از سوی مسافران جرم است و برابر قانون با آنها نیز برخورد خواهد شد.
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از مهرآباد تهران پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور است که بطور متوسط در ایام عادی تا 180 پرواز و در شرایط پیک مسافری تا 250 پرواز از آن انجام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید