تورم 40 درصدی در انتظار بازار ایمنی+راهکار جلوگیری از فاجعه بزرگ قرن!

    کد خبر :899553

تورم 40 درصدی در صنعت ایمنی باعث افزایش قیمت انواع محصولات دستکش ایمنی، صداگیر و … میشود. برای خرید ارزان این محصولات راهکار های تدبیر پاسارگاد نوآور بهترین پیشنهاد ما به شما است.

به گزارش تدبیر پاسارگاد نوآور اولین افزایش قیمت در زمینه ایمنی در قرن جدید رقم خورده است. این افزایش قیمت در حوزه های مختلفی مثل انواع اقلام روز مصرف شامل انواع مواد خوراکی، لبنیاتی و …، صنعت خودرو و همچنین ایمنی رخ داده است. میزان تورم سال 1401 به گفته اقتصاد دان بزرگی که خواست نامش فاش نشود، 40 درصد در زمینه تجهیزات ایمنی خواهد بود. همچنین این مورد در زمینه اقلام خوراکی به 35 درصد و در صنعت خودرو تا 30 درصد افزایش قیمت خواهیم داشت. این آمار و ارقام خبر از یک رکورد شکنی جدید در بازار ایمنی را میدهد. به طور مثال اگر شما پیش تر قصد خرید دستکش ایمنی با قیمت 200 هزار تومان را داشتید امسال باید چیزی نزدیک 280 هزار تومان هزینه کنید. اما راهکار اساسی برای خرید ارزان محصولات ایمنی که جز کالا های اساسی در صنعت به شمار میرود چیست؟ همراه ما باشید

راهکار برای خرید ارزان دستکش ایمنی و سایر محصولات:

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، محصولات ایمنی جز محصولات بسیار پر کاربرد و ضروری هستند. به مرور زمان این افزایش قیمت ها میتواند ضرر های بسیاری را به صنایع مختلف در کشور وارد کند. این ضرر ها فقط از نوع مالی برای شرکت ها و صنایع بزرگ کشور نخواهد بود و متاسفانه بازی با جان کارکنان خواهد بود. شاید اگر به راهکار های که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد توجه کافی نشود، ضرر های بسیاری گریبان گیر شرکت ها شود و فاجعه بزرگی رخ داهد. به همان شکلی که در سال 1400 نزدیک به 1000 نفر به دلیل عدم استفاده از تجهیزات و دستکش ایمنی دچار آسیب های جبران ناپذیری شدند. اما قطعا با افزایش قیمت و تورم 40 درصدی در این صنعت ممکن است اتفاقات بدتری نیز رخ دهد. پس بهتر است با چند راهکار ساده از این فاجعه بزرگ جلوگیری شود.

*پیشنهاد میشود این مطلب را با دوستان، نزدیکان و کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز از این خطر در امان باشند*

راهکار اول: دستکش ایمنی

برای خرید دستکش ایمنی صنعت و تولیدات کشور چرخه خوبی را دارد. اما متاسفانه دست در این بازار بسیار زیاد است. عرضه محصولات ایمنی به خصوص دستکش ایمنی در بازار بسیار گسترده شده است. این شاید اتفاق خوبی برای بازار در این زمینه باشد. اما متاسفانه ظرفیت های اختصاص داده شده در مراکز فروش محصولات ایمنی بیشتر مرتبط با محصولات چینی هستند. در صورتی که تولیدات این محصولات در ایران با کیفیتی بسیار بهتر از محصولات چینی است. راهکار اول پیشنهادی ما به شما در زمینه دستکش ایمنی، خرید محصولات ایرانی در این زمینه است. شما با خرید محصولات ایرانی البته برند های معتبر میتوانید تا حد بسیار زیادی در این زمینه در کنترل قیمت ها کمک کنید. همچنین در انتهای این مطلب به برخی از برند های محصولات ایمنی معتبر اشاره خواهیم کرد.

اما خرید محصولات چینی در این زمینه ممکن است اتفاقات خوبی را رقم نزند. خرید محصولات ایمنی چینی ضمن بی کیفیت بودن میتواند باعث کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش قیمت دستکش ایمنی در کشور شود. افزایش قیمت کالا های داخلی نیز باعث افزایش قیمت محصولات خارجی خواهد شد. پس بهترین راهکار در این زمینه حمایت از تولیدات داخلی و خرید دستکش ایمنی تولید داخل با برند معتبر است که در ادامه به این برند ها اشاره میشود.

راهکار دوم: محصولات صداگیر و سایر محصولات ایمنی

سایر محصولات ایمنی شامل انواع صداگیر ایرماف و ایرپلاگ  میشود. این محصولات نیز جز پر کاربرد ترین محصولات ایمنی هستند. وضعیت مشابه آن ها نیز با محصولات دستکش ایمنی در تولیدات وجود دارد. اما تولیدات داخلی در صنعت محصولات گوش گیر و یا صداگیر بسیار کمتر و ضعیف تر از محصولات و برند های خارجی است. راهکاری که کارشناسان این صنعت برای محصولات این دسته در نظر دارند خرید محصولات ایمنی  با قیمت پایین اما برند های معتبر جهانی است. برند های معتبر جهانی در زمینه انواع محصولات گوش گیر و صداگیر شامل برند های کاماسیف، 3m، بوفالو و … است.برای مشاهده تمامی برند های معتبر در زمینه محصولات  صداگیر گوش میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

مشاهده تمامی محصولات و برند های صداگیر

اما راهکار اساسی و اصلی ما به شما برای خرید محصولات ایمنی چیست؟ در ادامه با اساسی ترین راهکار آشنا خواهید شد.

خرید دستکش ایمنی و محصولات از تدبیر پاسارگاد نوآور

اگر بخواهیم به چند شرکت بزرگ دنیا در زمینه ایمنی اشاره کنیم، میتوانیم به شرکت های بزرگی همچون تدبیر پاسارگاد نوآور، کاناسیف، 3m و … اشاره کنیم. این شرکت ها به ترتیبت برای کشور های ایران، کانادا و چین میباشند. شاید برای شما هم جالب باشد که نام یک شرکت بزرگ ایرانی در قله های بین المللی زمینه ایمنی قرار دارد. شرکت و فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور یک فعال بزرگ ایمنی در زمینه های تولیدات انواع دستکش ایمنی و دیگر محصولات و همچنین واردات و صادرات و توزیع به قیمت استثنایی در بازار است. فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور عرضه کننده اصلی انواع محصولات ایمنی با کمترین قیمت در بازار ایران به شمار میرود. برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از محصولات میتوانید به نشانی اینترنتی https://tpn-co.com/ مراجعه کنید.

مشاهده مستقیم وبسایت تخصصی محصولات ایمنی با لینک مستقیم تدبیر پاسارگاد نواور

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید