آیا صرافی کوکوین صرافی مناسبی برای ایرانیان است؟

    کد خبر :900536

صرافی کوکوین، یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و تجارت ارز‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. این پلتفرم علاوه بر گزینه‌های معاملاتی پایه، حاشیه، معاملات آتی و معاملات همتا به همتا (P2P) را ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند برای به دست آوردن جوایز، ارز دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند یا قرض دهند. در مقایسه با برخی از رقبا، KuCoin کارمزد‌های معاملاتی پایینی را ارائه می‌دهد که آن را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان بازار ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

درباره صرافی کوکوین

صرافی KuCoin در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این پلتفرم یک صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. از زمان تأسیس، به یکی از بزرگترین مراکز مبادلات جهانی، از نظر حجم تجارت تبدیل شده است و اکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و در بیش از ۲۰۰ کشور خدمات خود را ارائه می‌کند.

برخی از کاربران کشورها مانند آمریکا، اجازه فعالیت در این صرافی را ندارند. کاربران ایرانی نیز نمی‌توانند در این صرافی احراز هویت کنند، اما بدون هیچ مشکلی می‌توانند بدون انجام احراز هویت، در این صرافی فعالیت کنند. صرافی کوکوین هیچگونه محدودیتی برای فعالیت ایرانیان اعمال نکرده است.

برای مشاهده لیست کامل صرافی‌هایی که به ایرانیان خذمات ارائه می‌دهند، لطفا صفحه بهترین صرافی های ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

ارز‌های دیجیتال موجود در صرافی کوکوین

KuCoin بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال را برای خرید، فروش و تجارت به کاربران ارائه می‌دهد. کسانی که به دنبال طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها هستند، می‌توانند تمامی نیازهای خود را در این صرافی برطرف کنند. این صرافی از معروفترین ارزهای دیجیتال موجود پشتیبانی می‌کند، مانند:

♦ بیت کوین (BTC)

♦ دوج کوین (DOGE)

♦ اتریوم (ETH)

♦ پولکادوت (DOT)

♦ شیبا اینو (SHIB)

♦ XRP (XRP)

تجربه کاربری صرافی کوکوین

کاربران کوکوین می‌توانند از طریق وبسایت و بصورت آنلاین، یا برنامه‌های تلفن همراه، که برای اندروید و iOS در دسترس هستند، به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند. هم سایت دسکتاپ و هم اپلیکیشن‌های موبایل آن، ویژگی‌ها و ابزار‌های فراوانی را ارائه می‌دهند.

پس از ورود به سیستم دسکتاپ یا موبایل، کاربران KuCoin می‌توانند برای مشاهده بازار‌ها، خرید ارز دیجیتال، تجارت و موارد دیگر فعالیت کنند. این پلتفرم از حد سود، حد ضرر، مارجین و.. پشتیبانی می‌کند. صرافی کوکوین همچنین از staking برخی ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، و اخیراً یک ویژگی Trading Bot را برای کمک به ساده‌سازی روند معاملات معرفی کرده است. در اصل به عنوان یک مشاور رباتیک برای سبد ارز‌های دیجیتال شما عمل می‌کند.

در حالی که این صرافی گزینه‌های معاملاتی زیادی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد، پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایل آن زیاد کاربرپسند نیستند.

باز کردن یک حساب کاربری با این صرافی ساده است، و این فرآیند فقط چند دقیقه طول می‌کشد. برای شروع، پس از وارد شدن به وبسایت اصلی بر روی “ثبت نام” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس آدرس‌ایمیل، کد تأیید و رمز عبور را وارد خواهید کرد. پس از تنظیم حساب شما، می‌توانید معامله در این پلتفرم را شروع کنید.

برای آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوکوین، و همچنین پشتیبانی آن، لطفا صفحه بهترین صرافی ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

امنیت صرافی کوکوین

در حالی که صرافی کوکوین تأیید KYC و ویژگی‌های امنیتی استاندارد را ارائه می‌دهد، این صرافی در سال ۲۰۲۰ مورد هک بزرگی قرار گرفت. هکر‌ها بیش از ۲۸۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از کیف‌پول‌های کاربران سرقت کردند. خوشبختانه این دارایی‌ها تحت پوشش یک صندوق بیمه قرار گرفت، و به مشتریان غرامت پرداخت شد. با این حال نگرانی برای تکرار چنین اتفاقاتی همچنان پابرجاست.

کوکوین علاوه بر ویژگی‌های امنیتی خود مانند احراز هویت چند عاملی و رمزگذاری، رمز عبور جداگانه‌ای را برای ترید به کاربران ارائه می‌دهد. این رمز عبور جدای از اطلاعات ورود به سیستم معمولی کاربران است، و برای انجام معاملات یا برداشت دارایی لازم است که آن را وارد کنید. این مورد، یک آپشن حفاظتی اضافی را فراهم می‌کند، و یک ویژگی امنیتی غیر معمول در میان صرافی‌های ارزهای دیجیتال است.

پشتیبانی صرافی کوکوین

برای ایرانیان پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه پشتیبانی فارسی در دسترس نیست و باید به انگلیسی با پشتیبانی صحبت کنید. صرافی کوکوین گزینه‌های متعددی را برای پشتیبانی مشتری ارائه می‌دهد، اگرچه مشابه بسیاری از رقبا، نمی‌توانید مستقیماً از طریق تلفن یا از طریق ‌ایمیل با شخصی تماس بگیرید، با این حال، کاربران می‌توانند برای دریافت پاسخ به سؤالات اساسی در چت زنده وبسایت سوالات خود را مطرح کنند، یا برای دریافت کمک در مورد مسائل پیچیده‌تر، از طریق ثبت تیکت اقدام کنند.

رضایت مشتریان از صرافی کوکوین

صرافی کوکوین شاید در میان دیگر صرافی های ارز دیجیتال جایگاه و رتبه بالایی نداشته باشد، اما فراموش نکنید که هیچکدام از صرافی های بزرگ ارز دیجیتال خارجی، به ایرانیان خدمات نمی‌دهند. با این حال صرافی کوکوین همچنان به خدمات دهی خود به ایرانیان ادامه داده است که همین موضوع می‌تواند برای آنها بسیار ارزشمند باشد.

صرافی کوکوین در رتبه بندی وبسایت coinmarketcap.com جایگاه پنجم را در میان برترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان دارد.

آیا صرافی کوکوین برای ایرانیان مناسب است؟

کاربران می‌توانند از طریق دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل(اندروید و iOS) به حساب‌های معاملاتی خود دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن‌های این صرافی به‌صورت رایگان در دسترس هستند و پس از ثبت‌نام، می‌توانید برای خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال، هر زمان که بخواهید وارد حساب خود شوید. اگر در مورد حساب خود با مشکل مواجه شدید یا سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت زنده با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید یا تیکت ارسال کنید.

در مجموع می‌توان صرافی کوکوین را یکی از بهترین گزینه‌های ایرانیان، برای انتخاب صرافی خارجی دانست. فعالیت در این صرافی برای آنها امکان پذیر است و نیازی به احراز هویت ندارند. اگر به صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید صفحه بررسی صرافی کوینکس را نیز مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید