توانایی دندانپزشکان ایرانی فراتر از کشورهای منطقه است

    کد خبر :422483

رئیس شورای سیاستگذاری اولین سمپوزیوم دندانپزشکی باکو، سطح توانایی و دانش دندانپزشکان ایرانی را فراتر از کشورهای منطقه دانست.

ندا برزویه، در نشست خبری اولین سمپوزیوم دندانپزشکی باکو، گفت: این سمپوزیوم با سه هدف آموزشی، درمانی و اقتصادی، در پایتخت کشور آذربایجان برگزار می شود و ۶ نفر از اساتید مجرب دندانپزشکی از ایران در این سمینار یک روزه سخنرانی خواهند داشت.

وی با اشاره به سطح اختلاف دندانپزشکی ایران و کشورهای همسایه، افزود: توانایی و دانش دندانپزشکان ایرانی قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیست و ما می خواهیم این توانایی و دانش را به دندانپزشکان آذربایجان انتقال دهیم.

برزویی، نزدیکی کشور آذربایجان به ایران را، یکی از اولویت های برگزاری این سمپوزیوم در این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر آموزش خدمات تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی، کار درمان نیز در آذربایجان توسط دندانپزشکان ایرانی انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، در ادامه آزاده قربانی دبیر اجرایی سمپوزیوم، افزود: ما می خواهیم قطب خدمات تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی در آذربایجان بشویم.

وی گفت: بازار هدف ما، افرادی هستند که برای انجام کارهای تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی، از آذربایجان به کشورهای دیگر می روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید