تهران به سرویس بهداشتی‌های بیشتری نیاز دارد

    کد خبر :562621

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در تهران تعدادی سرویس بهداشتی ساخته شده است، گفت: اما هنوز نیاز تهران به سرویس بهداشتی عمومی برطرف نشده است.

ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران  درخصوص وضعیت سرویس‌های بهداشتی شهری در تهران گفت: در ماه گذشته یک اختلاف نظری میان آمار و ارقام ساخت سرویس‌های بهداشتی مطرح شد.

وی افزود: گزارش‌هایی که به دست ما رسیده بود حکایت از آن داشت که برخلاف آنچه قبلا اعلام شده مبنی بر ساخت ۷ هزار سرویس بهداشتی این عدد صحت ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما با سازمان زیباسازی شهر تهران مکاتبه‌ای کرده و از مناطق ۲۲ گانه شهر هم استعلاماتی گرفتیم و مشخص شد گویا این تفاوت آمار وجود ندارد و حدود ۶۹۵۰ سرویس بهداشتی ساخته و تحویل شده است.

خداکرمی گفت: التبه من و همکارانم در بررسی‌هایی که داشتیم دریافتیم که هنوز تعداد سرویسهای بهداشتی ساخته شده برای شهر تهران کافی نیست و این عدد باید افزایش یابد.

وی تصریح کرد: وضعیت امروز ما در حوزه سرویس‌های بهداشتی پارکها مناسب است اما در سایر موارد نظیر مناطق شلوغ شهری این وضعیت خوب نیست.

به گزارش فارس،عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: البته یکی از مواردی که جلوی ساخت سرویس‌های بهداشتی بیشتر را گرفته است موضوع کمبود زمین است.

خداکرمی گفت: زمین در تهران گران شده و همین امر باعث شده تا تملک زمین برای ساخت سرویس بهداشتی با مشکل مواجه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید