تندگویان: برخی آسیب‌های کنونی جوانان از خارج کشور هدایت می‌شوند

    کد خبر :270689

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در حوزه جوانان با مسائل نوپدید زیادی مواجه هستیم گفت: زمانی مشکلات حوزه جوانان مسائل مربوط به اعتیاد و برخی جرائم همچون سرقتها بود اما اکنون با مسائل و اتفاقاتی مواجهیم که از خارج کشورهدایت می شوند.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی تندگویان در مراسم رونمایی از منشور گروه مشاوران نخبه جوان که صبح امروز در مقر مرکزی پلیس پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: اکنون این سوال مطرح است که چرا به راحتی به جوانان اعتماد نمی کنیم؟. همه ما حاصل این انقلابیم اما نمی‌دانم چه دلیلی دارد که در حوزه انتصابات و حوزه‌های اجرایی به سختی به جوانان اعتماد می‌کنیم؟ که امیدوارم در انتصابات و ارتقای درجه به جوانان اعتماد بیشتری شود.

تندگویان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد جوانان گفت: اگر در عرصه انقلاب و جنگ جوانان حضور نداشتند، شکست خورده بودیم. فرماندهان و سرداران و شهدای جنگ همان جوانانی بودند که هشت سال در مقابل تجاوز دشمن ایستادند. جوانان جسور، اهل عملیات و خلاق هستند و می توانند تحلیلهای خوبی داشته باشند و ما نیز می توانیم در کنار جوانان چند مشاور باتجربه و کارکشته قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه جوانان با مسائل نوپدید زیادی مواجه هستیم، گفت: زمانی مشکلات حوزه جوانان مسائل مربوط به اعتیاد و برخی جرائم همچون سرقتها بود اما اکنون در حوزه آسیبهای اجتمای نیز با پدیده‌هایی مواجه هستیم که نیازمند به روز رسانی دائمی در این زمینه ها هستیم. متاسفانه با مسائل و اتفاقاتی مواجهیم که از خارج هدایت می شوند و ما شاهدیم که در برخی موارد عجیب و غریب مثلا فردی بدون هیچ مشکلی فقط برای تفریح، خودکشی کرده و از آن فیلم می‌گیرد و در صفحه‌های مجازی پخش می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید