تماشا رایگان یوتیوب روی اپل واچ/ اپلیکیشنی کاربردی

    کد خبر :919650
تماشا رایگان یوتیوب روی اپل واچ

برنامه رایگان WatchTube برای تماشای محتوای YouTube در Apple Watch به تازگی منتشر شده و افراد می توانند با کمک آن بدون هیچ مشکلی از طریق ساعت اپل محتوا یوتیوب را تماشا کنند.

بازتاب- کاربران می‌توانند WatchTube را مستقیماً از فروشگاه برنامه watchOS دانلود کرده و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنند. این برنامه دارای چهار بخش است: صفحه اصلی، جستجو، کتابخانه و تنظیمات. مانند برنامه رسمی یوتیوب، صفحه اصلی ویدیوهایی را که در پلتفرم محبوب هستند نمایش می‌دهد. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد دسته بندی خاصی از فیلم‌ها را برای نمایش در صفحه اصلی انتخاب کنید.

جستجوی داخلی WatchTube با صفحه کلید کار می‌کند. البته کاربران می‌توانند از نوشتن برای جستجوی ویدیوهای درون برنامه استفاده کنند. درست مانند YouTube واقعی، جستجوهای WatchTube نتایج برتر را برای ویدیوها و همچنین کانال‌ها برجسته خواهد کرد.

در WatchTube، کاربران حتی می‌توانند از طریق کانال‌ها مشترک شوند و ویدیوها را ذخیره کنند تا آنها را در تب کتابخانه پیدا کنند. توجه به این نکته ضروری است که کاربران نمی‌توانند به حساب YouTube متصل شوند. با این حال، برنامه یک کد QR ارائه می‌دهد که به کاربران امکان خواهد داد ویدیوهای خاصی را در دستگاه دیگر از جمله آیفون یا آیپد به اشتراک بگذارند و به آنها دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، WatchTube از زیرنویس‌های ویدئویی نیز پشتیبانی دارد و حتی از تغییر سایز متن نیز پشتیبانی می‌کند. ویدئوها را به سرعت دانلود کرد و تجربه کاربری لذت بخشی خواهید داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید