ُتلویزیون Crystal 4K Neo سامسونگ معرفی شد/ یک گزینه ارزان قیمت

    کد خبر :917799

صفحه نمایش دارای سایز 43 اینچ، وضوح 3840 در 2160 پیکسل است و از سه طرف طراحی بدون حاشیه دارد. این تلویزیون از نرخ نوسازی 50 هرتز، HDR10 + محدوده دینامیکی بالا پشتیبانی می‌کند و مجهز به پردازنده کریستال 4K است.

بازتاب-Crystal 4K Neo از فناوری PurColor سامسونگ برای نمایش گسترده‌ترین طیف ممکن رنگ استفاده می‌کند. تلویزیون هوشمند ویژگی Motion Xcelerator را ارائه می‌کند که به‌طور خودکار فریم‌های منبع را ارزیابی و جبران می‌کند و تجربه تماشای رسانه یا بازی روان را تضمین می‌کند. از نظر بازی، تلویزیون هوشمند یک حالت بازی خودکار نیز دارد که انتقال فریم بهتر و تأخیر کم را ارائه می‌دهد.

این تلویزیون به بلندگوهای 20 واتی مجهز به Dolby Digital Plus با صدای تطبیقی هوشمند مجهز شده است که صدا را با توجه به محتوایی که در تلویزیون تماشا می‌کنید، تنظیم دارد. همچنین دارای Q-Symphony است که صدای بلندگوها و ساندبار را برای ایجاد تجربه صدای فراگیر همگام می‌کند.

تلویزیون هوشمند همچنین حالت رایانه شخصی را ارائه داده که به کاربران امکان می‌دهد اسناد ایجاد کرده و در فضای ابری کار کنند. Crystal 4K Neo دارای سه پورت HDMI، یک پورت USB و دسترسی به طیف وسیعی از پلتفرم‌های پخش استریم مانند Netflix، ZEE5 و غیره است.

این تلویزیون 43 اینچی در هند با قیمت 460 دلار عرضه شده و نسخه‌ای با صفحه نمایش 55 اینچی متعاقبا عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید