تلویزیون غول پیکر سامسونگ Q80Z معرفی شد

    کد خبر :1000725
سامسونگ Q80Z

شرکت سامسونگ را می‌توان یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده تلویزیون هوشمند دانست که به تازگی از محصول جدید خود موسوم به سامسونگ Q80Z با ابعادی بسیار بزرگ رونمایی کرده است.

بازتاب-این تلویزیون هوشمند بزرگ موجب ارتقای تجربه سرگرمی خانگی شده و سطح بی نظیری از درخشندگی بصری، صدای فراگیر و ویژگی‌های پیشرفته را نوید می‌دهد که نحوه لذت بردن از محتوای مورد علاقه  را تغییر خواهد داد.

تلویزیون Q80Z سامسونگ دارای یک صفحه نمایش غول پیکر 98 اینچی است که با صفحه نمایش گسترده و فراگیر خود به محتوا جان می‌بخشد. این سایز بزرگ صفحه نمایش، تجربه تماشای فوق العاده‌ای را به بینندگان ارائه داده و آنها را به قلب فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های مورد علاقه خود منتقل می‌کند. طراحی باریک یکپارچه تلویزیون Q80Z با باریک‌ترین نقطه آن که تنها 1.8 سانتیمتر بوده، ظرافت خاصی به ظاهر آن بخشید.

سامسونگ Q80Z

هسته اصلی تلویزیون سامسونگ Q80Z فناوری پیشرفته آن است. این پنل دارای نور پس زمینه با آرایه کامل بوده که کیفیت تصویر و کنتراست استثنایی را رقم می‌زند. دقت رنگ کاملاً آزمایش شده و با گواهی PANTONE تأیید شده و تصاویری زنده و واقعی یک تجربه چندرسانه‌ای لذت بخش است. از رنگ‌های پر جنب و جوش گرفته تا سیاه‌های عمیق، هر صحنه به زیبایی به تصویر کشیده می‌شوند.

تلویزیون Q80Z از جدیدترین پردازنده نورون کوانتومی دات 4K سامسونگ پشتیبانی می‌کند که قابلیت‌های پردازش تصویر قابل توجهی را ارائه می‌کند. این پردازنده پیشرفته با تجزیه و تحلیل و بهبود هر فریم در زمان واقعی، کیفیت تصویر را بهینه می‌کند و در نتیجه وضوح خیره‌کننده، رنگ‌های زنده و جزئیات بهبود یافته را به همراه دارد. با سیستم عامل جدید تایزن، کاربران از یک تجربه تلویزیون هوشمند یکپارچه و بصری، عاری از هرگونه تبلیغات مخرب در هنگام بوت آپ لذت خواهند برد.

تلویزیون سامسونگ Q80Z به همان سایز دارای یک سیستم صوتی استثنایی با فناوری Dolby Atmos است. علاوه بر این، فناوری Q Symphony 3.0 سامسونگ با همگام‌سازی یکپارچه بلندگوهای تلویزیون با ساندبارهای سازگار سامسونگ، صدایی فراگیر ایجاد می‌کند و یک تجربه صوتی واقعاً فریبنده را رقم می‌زند. در مورد قیمت، تلویزیون هوشمند سامسونگ Q80Z دارای برچسب قیمت بزرگ 39999 یوان (5611 دلاری) است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید