تلاش برای انتقال سه بسکتبالیست در کما به تهران

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶
    کد خبر :1052193
بسکتبالیست کما تهران

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از تلاش برای انتقال بسکتبالیست‌های مصدوم حادثه خودرویی در استان قم به تهران خبر داد.

تصادف 4 بسکتبالیست نوجوان قزوینی خبر تلخی بود که اوضاع و احوال جامعه ورزشی را بهم ریخت. مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی آخرین وضعیت بسکتبالیست‌های نوجوان این استان که دچار حادثه شدند، توضیحاتی ارائه داد.

عباس علایی مقدم در خصوص سانحه تصادف چهار بسکتبالیست نوجوان استان قزوین اشاره کرد و گفت: این بسکتبالیست‌ها از مسابقات لیگ نوجوانان که در قم برگزار می‌شد، به استان بر می‌گشتند. در جاده قدیم خودروی این ورزشکاران خراب شد و آنها از ماشین پیاده شدند که متاسفانه از روبرو یک خودروی ٢٠۶ که آتش گرفته بود، با آنها برخورد کرد و این چهار ورزشکار به شدت دچار حادثه شدند.

دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره وضعیت این چهار ورزشکار گفت: از بین این چهار ورزشکار، متاسفانه سه نفر از آنها در کما هستند و یک نفر دیگر نیز دچار شکستگی شده و در بخش بستری است و من با دستور وزیر ورزش و جوانان به ساوه آمدم تا بتوانم اقدامات لازم را انجام دهم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در شرایط مساعد شدن اوضاع و ایجاد ثبات در وضعیت سه بسکتبالیستی که به کما رفته‌اند، آنها را به تهران منتقل کنیم. این موضوع نیاز به بررسی دارد و اگر شرایط مهیا باشد برای رسیدگی بیشتر بسکتبالیست‌های مجروح به تهران انتقال داده خواهند شد.

مدیران کل ورزش و جوانان استانهای مرکزی، قزوین و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی برای رسیدگی به وضعیت این مصدومان در بیمارستان شهید مدرس ساوه حضور دارند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید