ورزشگاه آزادی آماده میزبانیِ لیگ فوتبال/ میزان اجاره مشخص نیست

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷
    کد خبر :719576

قدرت الله سیف در گفتگو با مهر با اشاره به بازگشایی برخی از اماکن مجموعه ورزشی آزادی گفت: این اقدام بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مقابله با کرونا و با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد. کارتینگ، قایقرانی، اتومبیلرانی و موتورسواری، تنیس و زمین‌های چمن و ۲ و ۳ همراه با رستوران و خوابگاه‌ها از بخش‌های بازگشایی شده هستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه‌ها، خاطرنشان کرد: بهره برداران مجموعه ورزشی آزادی ملزم به رعایت این پروتکل‌ها هستند ضمن اینکه نمایندگان کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی هم نظارت لازم را این مجموعه‌ها و فعالیت‌های آنها خواهند داشت.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان اینکه سالن‌های کشتی از مهمترین سالن‌های این مجموعه است که هنوز اجازه بازگشایی و فعالیت در آن صادر نشده است، خاطرنشان کرد: در مورد استادیوم یکصد هزار نفری آزادی هم برابر پروتکل‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عمل خواهد شد.

به گفته وی، با این شرایط و اینکه بسیاری از فدراسیون‌های مستقر در آزادی در رشته‌های انفرادی یا کم برخورد و بی خطر فعالیت دارند، می‌توان گفت که در مجموع ۶۰ درصد بخش‌های آزادی بازگشایی شده و فعالیت در آنها مجاز است.

سیف با تاکید بر اینکه هنوز فعالیتی استادیوم یکصد هزار نفری آزادی انجام نمی‌شود در مورد شرایط چمن آن و اینکه لغو سه ماهه فعالیت‌ها چه تأثیری روی وضعیت آن داشته است، تصریح کرد: البته همواره تلاش این بوده که زمین چمن ۱۰۰ هزار نفری آزادی در هر شرایطی و حتی در کوران مسابقات، خوب و استاندارد نگهداری شود به خصوص که این زمین تنها محل برگزاری دیدارهای تیم ملی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: زمین چمن آزادی بهترین شرایط ممکن برای برگزاری بازی را دارد. هر زمان برای آغاز لیگ برتر و مسابقات فوتبال تصمیم گیری شود، آزادی آمادگی میزبانی از تیم‌ها را دارد اما مشکل اینجاست که به فصل گرما نزدیک می‌شویم و هر چه این فاصله نزدیک تر شود، نگهداری چمن و هزینه‌های آن سخت‌تر و بیشتر می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی همچنین در مورد اجاره بهای اماکن این مجموعه و وضعیت پرداختی آن از خردادماه به بعد گفت: طی سه ماه گذشته و برابر دستور وزیر ورزش، بابت اجاره بها هیچ رقمی دریافت نکردیم. البته این دستورالعمل ویژه اسفند ۹۸ و فرودین و اردیبهشت ۹۹ بود.

سیف تاکید کرد: در مورد خردادماه به بعد و چگونگی دریافتی بابت اجاره بها منتظر دستورالعمل جدید وزیر ورزش هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید