تعمیرات ۴۰ مجموعه ورزشی شهرداری تهران در روزهای کرونایی

    کد خبر :737721

امیر محسنی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران، اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا از فرصت استفاده و با توجه به تعطیلی مجموعه های ورزشی نسبت به انجام تعمیرات و مراقبت‌های لازم از آنها اقدام کردیم.

وی ادامه داد: بر این اساس کار تعمیرات 40 مجموعه شهرداری تهران به اتمام رسیده و آماده سرویس‌دهی به شهروندان است اما این روال همچنان ادامه دارد. البته با توجه به پیش‌بینی‌هایی که درباره تداوم شیوع کرونا مطرح است و مسائلی که در حوزه مالی وجود دارد، وضعیت بودجه‌ای ما ضعیف است اما تلاش می‌کنیم در حد ممکن نیازهای اساسی و اولیه مجموعه ها را رفع کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: همه مجموعه هایی که در اختیار شهرداری قرار دارد به صورت روزمره نیازمند تعمیر و نگهداشت است مانند دیگ بخار یا پمپ هایی که دائم در استخرها استفاده می شود در این راستا 14 شرکت پیمانکار در 14 پهنه با ما همکاری دارند و امر نگهداری و نظارت را عهده دار هستند.

وی افزود: بخشی از هزینه های مذکور به عهده شرکت های 14 گانه است و به صورت روتین انجام می شود برخی اقدامات دیگر نیز نیاز به سرمایه گذاری مالی دارد که سعی کرده ایم از منابع مختلف تأمین کنیم ولی در حد امکان تلاش کرده ایم تا هر نوع بازسازی از امکانات داخلی شهرداری باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید