تصمیم کمیته ملی المپیک برای بودجه کشتی منطقی نبود

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴
    کد خبر :294184

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیمات خوبی برای کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش کشور گرفته نشده است.

ابراهیم جوادی در گفتگو بامهر، با بیان این مطلب افزود: اینکه تصمیات کارشناسی نشده ای راجع به بودجه کشتی در کمیته ملی المپیک گرفته می شود و می گویند سقف بودجه فدراسیون ها همین است زیبنده ورزش ملی کشور نیست.

وی تصریح کرد: کشتی بیشترین مدال را در بازی های المپیک و آسیایی کسب کرده و این نشان دهنده پتانسیل بالای این رشته در ایران دارد.

دارنده مدال برنز المپیک ادامه داد: اینکه با پرافتخارترین ورزش ایران اینگونه برخورد شود و آنرا در کنار رشته های دیگر که وارداتی هستند قرار بدهند و بودجه کشتی را نسبت به المپیک ریو تا ۶۰ درصد کاهش دهند جای تأسف دارد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان اظهار داشت: با نزدیکی زمان المپیک ها و بازی های آسیایی از کشتی انتظار مدال آوری دارند، اما کمترین حمایت از این رشته ورزشی را می کنند، انصاف نیست که بودجه این ورزش که طرفداران بسیاری در کشور دارد را پیش از حضور در بازی های آسیای به نصف برسانند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: کشتی ورزش ملی و سنتی ماست که هرچقدر حمایت از آن صورت بگیرد می تواند افتخارآفرینی بیشتری داشته باشد نباید با کارهایی از این دست همچون کم کردن بودجه آن ضربه به پرمدال ترین ورزش کشور بزنیم و داشته های خود را از بین ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید