تصمیم فرهاد مجیدی برای ادامه همکاری با استقلال مشخص شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۱۱
    کد خبر :843624
تصمیم فرهاد مجیدی برای ادامه همکاری با استقلال مشخص شد

فرهاد مجیدی تصمیمی برای کناره‌گیری از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال ندارد.

تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته لیگ برتر روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. این تیم فصل را با محمود فکری آغاز کرد؛ اما نتایج ضعیف آبی‌پوشان باعث شد این مربی جای خودش را به فرهاد مجیدی بدهد. کاپیتان سابق آبی‌پوشان نسبت به فکری عملکرد بهتری داشت؛ اما در نهایت نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و در لیگ به مقام سوم رسید و در جام حذفی هم در فینال نتیجه را به فولاد خوزستان واگذار کرد.

یکی از تکراری‌ترین اتفاقاتی که در فصل گذشته در استقلال رخ داد اختلافات متعدد مجیدی با مددی بود. این اختلافات باعث شد هواداران استقلال از سرمربی تیم‌شان حمایت کنند. در حال حاضر هم با توجه به تغییر وزیر ورزش و جوانان مددی به زودی از سمت خود در استقلال برکنار خواهد شد؛ اما مجیدی تصمیمی برای جدایی از استقلال ندارد و این مربی در فصل آینده هم به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش میزان، بعید است مدیرعامل بعدی استقلال مشکلی با ادامه مربیگری مجیدی در این تیم داشته باشد؛ چرا که هم مجیدی با این تیم قرارداد دارد و هم اینکه مدیرعامل جدید استقلال نمی‌خواهد هواداران این تیم را روبروی خود ببیند. استقلال روز بیست و دوم شهریور با تیم الهلال عربستان بازی خواهد داشت و پس از این بازی تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید