تصاویر باکیفیتی از گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ منتشر شد

    کد خبر :743790

کمپانی موتورولا اولین گوشی موبایل در دنیا را ساخته و در سال ۱۹۸۳ وارد بازار کرد. این کمپانی که با محصول خود انقلابی اساسی در دنیا به پا کرد، تا پیش از پیداش گوشی‌های هوشمند وضعیت خوبی در بازار داشت.

موتورولا ریزر خانواده‌ای از گوشی‌های تاشو بودند که از سال ۲۰۰۴ وارد بازار شده و استقبال بسیار فراوانی از آن‌ها به عمل آمد. با گذشت زمان و پیداش گوشی‌های هوشمند، موتورولا نیز همچون نوکیا به کناری رانده و اپل به همراه کره‌ای‌ها و htc بازار را اشغال کردند.

موتورولا زیرشاخه ساخت موبایل خود موسوم به موتورولا موبیلیتی – Motorola Mobility را در سال ۲۰۱۱ به یک کمپانی مستقل تبدیل کرد. گوگل این کمپانی را در سال ۲۰۱۲ خریداری و در ۲ سال بعد آن را به لنوو فروخت و از آن زمان تا به امروز کمپانی چینی مالک Motorola Mobility است.

این کمپانی در جدیدترین طرح خود تصمیم گرفت تا یکی از معروف‌ترین گوشی‌های تاریخ یعنی همان موتورولا ریزر را با فناوری‌های روز بازسازی و وارد بازار کند. همانطور که گفته شد موتورولا ریزر یک گوشی تاشو بود، اما امروزه گوشی‌های تاشو شکل تازه‌ای به خود گرفته و از نمایشگر لمسی منطعف pOLED بهره می‌برند. حاصل این تلاقی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ است که انتظار می‌رود در سپتامبر سال میلادی جاری معرفی شود.

 


به تازگی تصاویر رندر شده باکیفیتی از این گوشی در اینترنت قرار گرفته که تمامی اطلاعات از پیش منتشر شده درباره آن را تایید می‌کند. در این تصاویر ماژول دوربین مجددا طراحی شده و سنسور اثرانگشت زیر لوگوی گوشی دیده می‌شوند.

لنوو در ماه می اعلام کرد که نسخه ۵G از گوشی موتورولا ریزر در سپتامبر امسال عرضه می‌شود. با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد این گوشی از نظر ظاهری مشابه نسخه سال پیش است، اما از نظر سخت افزاری دستخوش ارتقا قابل توجهی شده است.

گوشی جدید از تراشه جدید ۵G کوالکام اسنپدراگون SD765G بهره برده و به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است. همچنین یک نمایشگر کوچک نیز در قسمت بیرونی بدنه دارد. ظرفیت باتری به ۲۸۰۰ میلی‌آمپر افزایش یافته و از وزن آن کم شده است.

از قیمت گوشی جدید اطلاعاتی در دست نیست، ولی ناگفته نماند موتورولا ریزر ۲۰۱۹ با قیمت از اواخر سال پیش با قیمت ۱۵۰۰ وارد بازار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید