تصاویر ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو فاش شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴
    کد خبر :767887

تصاویر و گزارش‌های منتشرشده، از بازطراحی ماژول دوربین شیائومی می‌ ۱۱ و شیائومی می ۱۱ پرو و باتری دوگانه‌ی آن‌ها حکایت دارند.

با نزدیک ‌شدن به سال نوی میلادی و معرفی پردازنده‌ی اسنپدراگون 888، تنور شایعات درباره‌ی عرضه‌ی انبوهی از محصولات جدید، از جمله شیائومی می ۱۱ داغ شده است. مدتی است که شایعاتی در مورد بازطراحی ماژول دوربین پرچم‌دار بعدی شیائومی در سطح اینترنت منتشر می‌شود و همگی آن‌ها به ‌صورتی کاملا یکسان از طراحی عجیب این گوشی حکایت دارند. حال گزارش‌های اخیر بر این موضوع مُهر تأیید می‌زنند.

بر گزارش ‌زومیت، شیائومی قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را در نیمه‌ی نخست سال آینده‌ی میلادی و طبق روال معمول، ابتدا در چین و بعد در بازار جهانی عرضه کند. این‌طور که به نظر می‌رسد، شیائومی برای قدرت بخشیدن به قابلیت‌های تصویربرداری از یک ماژول دوگانه به همراه یک حسگر جدید (احتمالا TOF) در نسخه‌ی استاندارد می ۱۱ استفاده کرده است و مدل قدرتمندتر با نام احتمالی می ۱۱ پرو (Mi 11 Pro)، به یک ماژول بزرگ مستطیلی متشکل از چهار دوربین مجهز خواهد بود.

اطلاعات منتشرشده شامل گواهی دیجیتال 3C است که ظرفیت باتری گوشی‌های جدید شیائومی را مشخص می‌کند. بر اساس گواهی یادشده، می ۱۱ و می ۱۱ پرو برای تأمین انرژی مورد نیاز از باتری‌ دوگانه به ترتیب ۲۳۹۰ و ۲۴۸۵ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرند. دلیل استفاده از دو سلول جداگانه‌ی باتری این است که در هنگام شارژ سریع، فشار کمتری به آن وارد و طبیعتا به کاهش دمای باتری و دستگاه منجر شود.

طبق شایعات قبلی، انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو در نیمه‌ی نخست سال آینده‌ی میلادی با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل، حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5، حافظه‌ی UFS 3.1 و به ترتیب قیمت ۳۹۹۹ یوان (۶۱۰ دلار) و ۵۲۹۹ یوان (۸۰۸ دلار) به بازار عرضه شوند؛ البته قیمت‌های یادشده مربوط به بازار چین و معادل دلاری آن‌ها است و ممکن است قیمت جهانی آن‌ها بیشتر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید