شیائومی می ۱۱ لایت در TENNA فهرست شد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۳۶
    کد خبر :793439

براساس مشخصات فهرست‌شده در TENNA، شیائومی می ۱۱ لایت به باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی AMOLED مجهز شده است.

در چند وقت گذشته شایعات مختلفی درباره شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شده است که تا این لحظه، توانسته از سازمان‌های مختلف گواهی‌ دریافت کند.

با توجه به اطلاعات فاش‌شده احتمال می‌رود می ۱۱ لایت احتمالا با شماره مدل M2101K9AG راهی بازار می‌شود؛ اما امروز یک گوشی دیگر از شیائومی با شماره مدل M2101K9C در TENNA فهرست شده که به‌احتمال زیاد همان می ۱۱ لایت است.

گواهی TENNA هیچ تصویری از این گوشی نشان نمی‌دهد؛ اما به یک سری اطلاعات اشاره می‌کند. می ۱۱ لایت احتمالا صفحه‌نمایشی در اندازه ۶٫۵۵ اینچ AMOLED خواهد داشت که به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، نرخ نوسازی آن ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز خواهد بود و کیفیت +Full HD پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

در اطلاعات جدید به باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره شده است؛ اما قبلا گفته شده بود که باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی روی می ۱۱ لایت قرار می‌گیرد. باتری این گوشی احتمالا با توان ۳۳ وات شارژ می‌شود.

TENNA به ابعاد گوشی می ۱۱ لایت هم اشاره کرده است که در ابعاد ۱۶۰٫۵۳ در ۷۵٫۷۲ در ۶٫۸۱ میلی‌‌متر راهی بازار می‌شود. حتی بدون دقت کردن به تصاویر فاش‌شده از این گوشی، می‌توان ضخامت کم آن را مشاهده کرد.

انتظار می‌رود می ۱۱ لایت با تراشه اسنپدراگون 775G راهی بازار شود که هنوز معرفی نشده است. این تراشه جایگزینی برای تراشه اسنپدراگون 765G خواهد بود.

به گزارش زومیت، این گوشی شیائومی سه دوربین پشت خواهد داشت که دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی، یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. اندروید ۱۱ و MIUI 11 هم روی می ۱۱ لایت مشاهده می‌شوند.

احتمالات زیادی درباره قیمت این گوشی وجود دارد. به نظر می‌رسد می ۱۱ لایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که از 5G پشتیبانی می‌کند، با قیمت ۴۰۰ یورو راهی بازار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید