تصادف شدید پراید با گاردریل

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹
    کد خبر :803756
تصادف شدید پراید با گاردریل

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری پراید با گاردریل‌های بزرگراه بابایی خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۵۰ بامداد امروز در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با گاردریل‌های مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی خروجی هوانیروز و رفتن این سواری به داخل گاردریل‌های بزرگراه، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ مومنی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد و چرخش به دور خود به شدت با گاردریل‌های میانی بزرگراه بابایی برخورد کرده و پس از رفتن به داخل رفیوژ میانی متوقف شده که به همین واسطه بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

وی گفت: اگر این گاردریل‌ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت سواری پراید از این لاین وسط به داخل خط ویژه رفته و منحرف می‌شد معلوم نمی‌شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه گاردریل‌ها مانع از ورود این سواری به لاین مخالف بزرگراه گردیدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا شد.

مومنی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مومنی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید