تشریح آموزش‌های قضایی و حقوقی نیروهای مسلح توسط معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح

    کد خبر :164087

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در سال 1395 بیش از یک میلیون و 213 هزار نفرساعت آموزش قضایی و حقوقی در یگان های نظامی و انتظامی ارائه شده است.

محمود صفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آموزش‌های قضایی و حقوقی نیروهای مسلح طبق برنامه 680 هزار نفرساعت پیش‌بینی‌شده بود که به بیش از یک‌ میلیون 213 هزار نفرساعت رسید و فراتر از برنامه بود.

وی همچنین در خصوص آموزش ضابطان گفت: در حوزه آموزش ضابطین پیش‌بینی 100 هزار نفرساعت بود که بیش از 101 هزار نفرساعت محقق شد.

معاون قضایی و حقوقی با تاکید بر پیش‌قدمی یگان‌ها در برگزاری کلاس‌های آموزشی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌ها به درخواست مقامات رده بالای نیروهای مسلح باعث می‌شود که دستور برگزاری دوره‌های آموزشی به‌تمامی یگان‌ها ابلاغ و همه موظف به برگزاری و حضور در کلاس‌ها شوند.

صفری به استان‌های برتر از لحاظ میزان ارائه آموزش در کشور در سال 1395 اشاره کرد و افزود: در حوزه آموزش نیروهای مسلح سازمان‌های قضایی استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و سیستان و بلوچستان و در حوزه آموزش ضابطین سازمان‌های قضایی استان‌های فارس، تهران و سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی همچنین از توسعه و بکارگیری شیوه جدید در برگزاری آموزش‌های غیرحضوری کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح با استفاده از سامانه آموزش از راه دور LMS خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید