تسلا وارد بخش خصوصی می شود؟

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷
    کد خبر :342313

ایلان ماسک قصد دارد شرکت خود را به شکل خصوص اداره کند این موضوعی است که این روزها تسلا را به تیتر یک رسانه ها تبدیل کرده است.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، تسلا اعلام کرده که ایلان ماسک دور جدیدی از مذاکرات را برای خصوصی سازی تسلا آغاز کرده است.
از روز سه شنبه تا کنون، توییتر و بسیاری از شبکه های اجتماعی گمانه زنی هایی را در خصوص ایلان ماسک و تلاش های او برای خصوصی سازی تسلا منتشر کردند .

افزون بر این، تعدادی از اعضای هیئت مدیره تسلا یک بیانیه مشترک در سایت روابط عمومی خود منتشر کردند. در متن این بیانیه ای آمده است که ایلان ماسک درباره خصوصی سازی شرکت تسلا با هیئت مدیره طی هفته گذشته وارد بحث شده است. مذاکرات پس از آن انجام شد که ماسک در ایمیل هایی به کارکنان خود توضیح داد و البته به صورت آنلاین نیز وضعیت بودجه شرکت را منتشر کرد.

در قیمت هدف ایلان ماسک برای هر سهم ارزش 420 دلار را تعیین کرد که به طور عمده و کلی سهم قابل توجه شرکت را در مرز حدود 69 بیلیون دلار خواهد رساند.

براساس ایمیل منتشر شده تسلا بین کارمندان، این شرکت به سهامداران عمومی فعلی خود اجازه خواهد داد که سهامداران خصوصی شوند،البته در صورت انتخاب در برابر خرید. در حال حاضر خود ماسک مالک حدود 20 درصد از تسلا است. بر اساس اطلاعات ایمیل ها، سهامداران خصوصی هر 6 ماه یک بار می توانند سهام بخرند یا از فهرست سهامداران خارج شوند.

ماسک برخی دلایل منطقی برای رفتن به بخش خصوصی را داراست. اما باید دید موفق خواهد شد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید