تسلا مدل 3 جدید معرفی شد

    کد خبر :1018703

شرکت تسلا در نهایت از مدل 3 جدید رونمایی کرده که دارای کابین و طراحی بیرونی نسبتا متفاوت در مقایسه با مدل اصلی است. خودرویی با برد حرکتی بالا و ویژگی‌های فناوری روز.

بازتاب-در توییتی از تسلا اروپا، این شرکت تصاویری را منتشر کرد که تغییرات ظاهری را نشان می‌دهد، به‌ویژه در قسمت جلویی که براق‌تر و حباب‌دارتر از قبل است. این به نوبه خود به آن کمک می‌کند تا برد حرکتی بیشتر داشته باشد.

 

مدل 3

 

در یک توضیح نوشته شده است:

با یک بار شارژ تا 629 کیلومتر (390 مایل) بروید و ظاهر بیرونی به روز شده برای حداکثر آیرودینامیک بهینه شده است. این بر اساس محدوده WLTP اروپا است، که برابر با 10-12 درصد محدوده بهتر در مقایسه با مدل قبلی است. با توجه به برد 272 مایلی / 333 مایلی EPA مدل 3 پایه / برد بلند فعلی، این بدان معناست که برد ایالات متحده می‌تواند تا حدود 300 مایل / 365 مایل افزایش یابد.

تسلا همچنین به لطف ترکیبی از بدنه سخت و تعلیق بروز، وعده «کیفیت سواری باکیفیت‌تر و آرام‌تر» را داده است. دو رنگ جدید (فوق العاده قرمز و خاکستری مخفی) با قیمت 2000 یورو نسبت به رنگ سفید پایه ارائه می‌شوند و به گونه‌ای طراحی شده که بر اساس زاویه دید و نور به طور ظریف تغییر کنند.

فضای داخلی نیز به روز شده است. تسلا وعده «مواد پیچیده‌تر، صندلی‌های دارای تهویه و روشنایی محیطی قابل تنظیم» را به همراه یک صفحه نمایش لمسی عقب که کنترل‌های تهویه و سرگرمی را به مسافران صندلی عقب می‌دهد، داده است. تسلا نوشت:

در همین حال، صفحه نمایش لمسی اصلی به لطف حاشیه‌های کوچک‌تر، فضای قابل استفاده بیشتری برای صفحه نمایش دارد و همچنین «روشن‌تر، کنتراست بالاتر و واکنش‌پذیرتر» است.

مدل 3 پیشتر نسبتاً ساکت بود، اما عملکرد برقی بی‌صدا آن نیز هر صدای بیرونی را برجسته‌تر می‌کند. تسلا وعده داده است که برای این منظور، نسخه جدید دارای:

شیشه آکوستیک 360 درجه سکوت را در داخل کابین بدون توجه به آنچه در اطراف شما اتفاق می‌افتد تضمین می‌کند. با صدای بسیار کمتری از جاده و باد است. همچنین دارای سیستم صوتی بهتری بوده که اکنون تا 17 بلندگو، ساب ووفر دوگانه و توییتر دوگانه دارد.

 مدل 3

تسلا از زمانی که برای اولین بار مدل 3 را سال 2018 عرضه کرد، به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای مدل 3 انجام داده اس، اما به نظر می‌رسد نسخه جدید آن را پیچیده‌تر و کارآمدتر می‌کند، احتمالاً در پاسخ به خودروهای برقی کیا، مرسدس بنز و باقی. طبق شایعات سال گذشته، ممکن است تولید مدل 3 ارزان‌تر شود.

با این حال، مدل 3 جدید با ورود به ایالات متحده ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد. طبق گزارش وال استریت ژورنال، در چین، مدل پایه اکنون حدود 35800 دلار یا 12 درصد بیشتر از نسخه قبلی است. در عین حال مدل پایه در نروژ همین قیمت است اما نسخه دوربرد آن حدود 950 دلار قیمت بیشتری دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید