تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره در دیداری تماشایی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۳۴
    کد خبر :555211

تیم ملی فوتبال ایران در پایان نیمه نخست بازی با کره جنوبی به نتیجه تساوی رسید.

 تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه شنبه در دیداری تدارکاتی در سئول به مصاف کره جنوبی رفت که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش مهر،تیم ملی فوتبال ایران با هدایت مارک ویلموتس با ترکیبی هجومی این بازی را شروع کرد. بازیکنان هر دو تیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی این بازی پر اشتباه ظاهر شدند ولی کره جنوبی با حمایت هوادارانش بهتر عمل کرد.

اولین واکنش جدی بیرانوند و پاسخ حاج صفی
در دقیقه ۱۵ بازیکنان کره جنوبی با یک ضربه سر دروازه ایران را تهدید کردند که علیرضا بیرانوند این توپ را راهی کرنر کرد. دو دقیقه بعد احسان حاج صفی در محوطه جریمه کره جنوبی شوتی را به سمت دروازه حریف زد ولی راهی کرنر شد.

شوت فنی ترابی وارد دروازه نشد
با گذشت زمان این تیم ایران بود که جریان بازی را در دست گرفت و هجومی تر ظاهر شد. در دقیقه ۲۰ ضربه فنی و زیبای ترابی با اختلاف کم از کنار دروازه کره به اوت رفت. کره جنوبی در دقیقه ۲۳ بازهم فرصت گلزنی داشت اما واکنش عالی بیرانوند مانع گل خوردن ایران شد. در دقایق ۲۵ و ۳۳ هم علیرضا جهانبخش دو شوت به سمت دروازه کره زد که دروازه بان حریف این ضربات را مهار کرد.

تیرک دروازه ناجی ایران شد
هرچند تیم ایران برتری محسوسی نسبت به کره جنوبی داشت، اما در دقیقه ۴۴ با ضربه بازیکنان کره، تیرک دروازه علیرضا بیرانوند به لرزه درآمد. در برگشت هم بازیکنان ایران این توپ را از مقابل دروازه دور کردند تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول تمام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید