تزریق سرم به صورت شبانه در منزل

    کد خبر :992662

تزریق سرم به صورت شبانه روزی امروزه دیگر یک مزیت نیست بلکه یک ضرورت است. با تزریق شبانه روزی سرم بیماران قادر خواهند بود که در هر زمان از شبانه روز به سرم تراپی دسترسی کامل داشته باشند. دسترسی 24 ساعته به خدمات تزریقات سرم برای داشتن یک دوران درمان کامل کاملاً ضروری است. بسیاری از بیماران امکان دارد که در هر ساعت از شبانه روز نیاز به تزریق سرم داشته باشند.

در چنین شرایطی افراد به دو دسته کلی تقسیم می شوند و تصمیماتی متفاوت نسبت به یک دیگر اتخاذ می کنند. دسته اول کسانی هستند که ترجیح می دهند به یک درمانگاه یا تزریقاتی در مناطق مختلف تهران مراجعه کنند. دسته دوم کسانی هستند که ترجیح می دهند تزریقات سرم را به صورت شبانه روزی در منزل دریافت کنند. در ادامه تزریق سرم به صورت شبانه روزی را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد

تزریق سرم در کلینیک

همانطور که اشاره شد یکی از راه های رفع نیاز به سرم تراپی، مراجعه به مراکز درمانی است. کلینیک های تهران خدمات تزریق سرم را ارائه می کنند اما در این خدمات معایبی وجود دارد. بسیاری از این مراکز به صورت 24 ساعته فعالیت ندارند و تنها در طول روز خدمات سرم را ارائه می کنند.

درست است که شاید برخی از افراد با تزریق سرم در روز نیاز خود را رفع کنند و اصلاً نیازی به تزریق شبانه روزی سرم نداشته باشند. در همین حال افرادی هستند که در طول شب نیاز به تزریق سرم پیدا می کنند و باید در همین زمان از این خدمات بهره مند شوند. بسیاری از بیماران هستند که در زمان مشخصی نیاز به سرم تراپی ندارند. به عبارت دیگر برخی از افراد با عارضه ای که دارند شاید در هر زمانی از طول شبانه روز نیاز به تزریقات داشته باشند.

در این شرایط مراجعه کردن به کلینیک های تهران در ساعات پایانی شب کار اشتباهی خواهد بود. پیدا کردن چنین مراکزی در طول شب کار دشواری خواهد بود و به راحتی امکان پذیر نخواهد بود. علت دشوار بودن پیدا کردن چنین مراکز تزریق سرم به صورت شبانه روزی این است که تعداد مراکز شبانه روزی بسیار محدود است.

♦ در تهران بیمارستان ها برای سرم تراپی شبانه روزی وجود دارند، آیا می توان به این مراکز مراجعه کرد؟

♦ بله، شما می توانید به بیمارستان های تهران مراجعه کنید. همانطور که همگی ما آگاه هستیم، بیمارستان های تهران در طول شب همواره شلوغ هستند. پس اگر مشکلی با معایب شلوغی این مراکز درمانی مشکلی ندارید، می توانید به این مراکز مراجعه کنید.

بسیاری از کسانی که برای وصل سرم شبانه روزی به بیمارستان های تهران مراجعه کرده اند از خدمات رضایت کامل نداشته اند. بدون شک شما هم به بیمارستان مراجعه کرده اید و متوجه حضور جمعیت زیاد شده اید.

در پی این جمعیت زیاد شما باید برای دریافت خدمات تزریقات سرم در صف بمانید. معمولاً به دلیل محدودیت ارائه خدمات در بیمارستان و وجود بیماران زیاد، زمان دریافت خدمات افزایش چشمگیری پیدا می کند. تعداد کادر درمان در بیمارستان ها به اندازه ای نیست که بتوانند نیاز تمام بیماران را در لحظه پاسخگو باشند. بر این اساس اگر شما به این مراکز درمانی در شب مراجعه کنید باید در نظر بگیرید که زمان زیادی را از دست خواهید داد.

مسئله مهم و قابل توجه تنها محدود به زمان نخواهد شد و شامل انرژی و استراحت بیمار نیز می شود. شخصی که دچار بیماری است و در این صفوف طولانی بیمارستان های تهران جهت سرم تراپی شبانه روزی قرار گرفته است از استراحت به دور است. روند استراحت اهمیت زیادی در درمان بیماری دارد و اگر کسی روند استراحت را متوقف سازد در واقع موجب بد تر شدن شرایط خود می شود.

شخص با قرار گرفتن در صفوف طولانی این مراکز تزریقاتی از روند استراحت جدا می شود. حتی در بسیاری از مواقع عدم استراحت موجب خطرناک شدن شرایط می شود و حتی ممکن است برای جان شخص خطرناک باشد. پس اگر قصد دارید از خدمات تزریق شبانه روزی سرم در بیمارستان ها و درمانگاه های محدود تهران استفاده کنید، باید شرایط آن را بپذیرید.

تزریق سرم تقویتی

نوعی پر کاربرد از انواع سرم ها که در خدمات تزریق سرم به صورت شبانه روزی مورد استفاده قرار می گیرند، سرم های تقویتی هستند. سرم های تقویتی بیشتر نقش تقویت کننده وضعیت عمومی بدن دارند. معمولاً از این سرم ها برای درمان مستقیم استفاده نمی شود و تنها هدف تقویتی دارند و نقش کمکی در درمان بیماری خواهند داشت.

بیشتر اشخاص از سرم تقویتی با هدف پیشگیری از بیماری های مختلف استفاده می کنند. برخی از افراد نیز که ورزش می کنند به دلیل فعالیت بالا نیاز به تزریق سرم تقویتی خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که پیش از مصرف سرم تقویتی باید با پزشک معالج خود مشورت کنید. حتماً پیش از استفاده از مجموعه درمان های تقویتی با پزشک خود مشورت کنید.

♦ چه مرکزی برای تزریق سرم در منزل وجود دارد که تزریق سرم تقویتی را بدون محدودیت ارائه کند؟

♦ به طبیب یکی از مطرح ترین مراکز شناخته شده در تهران است که وصل سرم شبانه روزی را ارائه می کند. این مجموعه بدون هیچ محدودیت سنی و شرایطی این خدمات را ارائه می کند و همه را از آن بهره مند می سازد.

در دنیای شلوغ امروزی که مراکز درمانی پر از جمعیت هستند و ما انسان ها نیز درگیر شغل خود هستیم، نیاز به تزریق شبانه روزی حس می شود. بسیاری از ما شاغل هستیم و در طول روز نمی توانیم به تزریقاتی سرم مراجعه کنیم. تزریق سرم تقویتی موردی حساس نیست و قرار نخواهد بود به سرعت دریافت شود. با این حال این سرم باید در دوره های زمانی متفاوت و دوره ای دریافت شود که همین امر می تواند آن را خسته کننده کند.

اگر شخص قرار باشد که هر چند روز یک بار به یک مرکز درمانی و تزریقاتی مراجعه کند، دچار خستگی زیادی می شود. بسیاری از کسانی که سرم تقویتی دریافت می کنند به دلیل خسته کننده بودن مراجعه به این مراکز روند تزریقات سرم تقویتی را ترک می کنند. پس می توان گفت خدماتی که برای دریافت سرم تقویتی استفاده می کنید اهمیت زیادی در مراقبت سلامتی دارد.

تزریق سرم در منزل

در بخش های پیشین روند تزریق سرم در مراکز درمانی شلوغ را بررسی کردیم و به آن آگاه شدیم. در مقابل آن شیوه قدیمی برای تزریق سرم شبانه روزی، تزریق سرم در منزل وجود دارد. در این شیوه تزریقات سرم درون منزل شخص نیازی به خروج از منزل نخواهد داشت.

این نکته بسیاری مثبت و مهمی است که فرد روند استراحتش را در درون منزل ادامه خواهد داد. تزریق سرم شبانه روزی در منزل موجب می شود که فرد در ساعات شب و بامداد نیازی به رفتن به کلینیک های شبانه روزی نداشته باشد.

در طی این خدمات فرد با مرکز مد نظر تماس می گیرد و خدمات خود را درخواست می کند. پس از درخواست خدمات مورد نظر، پرستار با تجهیزات مربوطه در کمترین زمان ممکن به منزل شخص مراجعه خواهد کرد.

کیفیت تزریق سرم درون منزل به صورت شبانه روزی بسیار بیشتر از شیوه قبلی است. در این شیوه شخص دیگر در صف انتظار نخواهد بود و قرار نخواهد بود به دنبال یک درمانگاه شبانه روزی بگردد. تزریقات سرم به این شکل موجب می شود که فرد از بهترین کیفیت بهره مند شود و استراحتی کامل داشته باشد.

در این خدمات تنها یک پرستار وظیفه وصل سرم را برای یک بیمار داشته باشد. همین امر موجب می شود که تزریقات با دقت بیشتر و با بهترین شرایط صورت پذیرد. پرستار در این خدمات تمام تمرکز خود را بر روی بیمار خواهد داشت و به بهترین شکل تزریق سرم را انجام می دهد.

مرکز سرم تراپی شبانه روزی در منزل

در میان مراکز متعدد که تزریق سرم به صورت شبانه روزی را درون منزل ارائه می کنند باید یک مرکز را انتخاب کنید. در میان مراکز متعدد به طبیب یکی از شناخته شده ترین مراکز در تهران است. خدمات تزریق سرم به طبیب در منزل محبوبیت بالایی دارد و همه روزه توسط افراد زیادی مورد تقاضا قرار می گیرد. این مرکز با استفاده از بهترین پرستاران تحصیل کرده تهران این خدمات را ارائه می کند.

کادر این مرکز همگی دارای تحصیلات تخصصی هستند و در بیمارستان های تهران تجربه کسب کرده اند. در همین حال ممکن است برخی از مراکز تزریقات سرم در تهران از افراد متفرقه و غیر پرستار برای وصل سرم در شب استفاده کنند. در تمام ساعات شبانه روز و در طول 24 ساعت پرستاران به طبیب یکسان هستند. به زبان دیگر، پرستاران به طبیب در شب و روز تفاوتی نخواهند داشت و هرگز این خدمات به افراد متفرقه سپرده نخواهد شد.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تزریق سرم شبانه روزی با سامانه پشتیبانی به طبیب تماس بگیرید. برای دریافت شماره های سامانه مشاوره رایگان به طبیب به سایت این مجموعه مراجعه کنید و از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید.

منبع: به طبیب

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید