محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه تا شنبه اعلام شد

تردد موتورسیکلت و کامیون و تریلر در محور کرج- چالوس ممنوع

    کد خبر :639884
تردد موتورسیکلت و کامیون و تریلر در محور کرج- چالوس ممنوع

سرهنگ نادر رحمانی محدودیت‌های ترافیکی روز پنجشنبه الی روز شنبه را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه الی شنبه را اعلام کرد و گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه از محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران-سمنان-مشهد، محور‌های قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد، تربت حیدریه-مشهد و بالعکس ممنوع است.

 

وی درباره‌محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج-چالوس افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع خواهد بود. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه الی ساعت ۰۲:۰۰ روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ روز جمعه الی ساعت ۰۲:۰۰ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

سرهنگ رحمانی با اشاره به محور هراز ادامه داد: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ روز جمعه الی ساعت ۰۲:۰۰ روز شنبه و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روز شنبه از محور هراز ممنوع اعلام می‌شود.

 

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه الی ساعت ۰۲:۰۰ روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۰۰ جمعه الی روز شنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

به گزارش میزان،سرهنگ رحمانی با اشاره به محور فیروزکوه گفت: در این محور تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلی‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 

وی در پایان گفت: در محور سلفچگان-قم (به سمت قم) تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای تریلی‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه در محور فوق ممنوع است و مسیر جایگزین آزادراه ساوه-تهران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید