تحول تیم اکسین با حضور سرمربی جدید

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۰
    کد خبر :439441

تیم فوتبال اکسین بعد از قطع همکاری با فراز کمالوند، کاملا متحول شد و توانست به کورس صدرنشینی نزدیک شود.

تیم فوتبال اکسین فصل را با فراز کمالوند و با توپی پر آغاز کرد. اکسینی‌ها ۳ پیروزی در ۳ بازی نخست خود در این مسابقات به دست آورند تا به نظر برسد آنها جدی ترین مدعی صعود به لیگ برتر هستند. اما روزگار این تیم خیلی زود سیاه شد و کمالوند تا روزی که در اکسین بود دیگر رنگ پیروزی را ندید.

نتایج اکسین از هفته چهارم به بعد نه تنها امیدوار کننده نبود، بلکه نگران کننده هم بود و در نهایت هم کمالوند پس از شکست مقابل قشقایی در هفته دهم از این تیم جدا شد.

اکسینی‌ها بعد از کمالوند ابتدا محمد نصرتی را بعنوان سرمربی موقت معرفی کردند و خیلی زود مجتبی حسینی سرمربی قطعی این تیم شد.

تیم اکسین با مجتبی حسینی کاملا متحول شد و نتایج خوبی به دست آورد و این شرایط آنقدر ادامه یافت تا اندک اندک به کورس صدرنشینی نزدیک شود.

اکسینی‌ها در بازی هایی که با مجتبی حسینی به میدان رفتند ۳ پیروزی مقابل خونه به خونه، کارون اروند و شهرداری تبریز به دست آوردند و تنها امتیازی که از دست دادند به دیدار مقابل سرخ پوشان پاکدشت، صدرنشین مسابقات باز می‌گردد که در آن بازی به نتیجه تساوی رسیدند.

به گزارش مهر، اکسین در حال حاضر با ۲۳ امتیاز، فاصله ای ۶ امتیازی با صدرنشین مسابقات دارد و با تیم‌های دوم تا چهارم تنها ۴ امتیاز فاصله دارد.

نماینده استان البرز در لیگ دسته اول در آخرین دیدار خود در این مسابقات روز گذشته در دیداری خانگی شهرداری تبریز را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید